شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت اعلام شد آیت‌الله علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است میزبان کریم روایتی شنیده نشده از سازندگان و بانیان قدیمی‌ترین کاشی‌های حرم مطهر رضوی نتیجه دوری از نماز نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد کلینیک مجازی مرکز مشاوره آستان قدس در سال جاری راه اندازی می‌شود آیت‌الله علم‌الهدی: تکلیف مدیران شهری، گره‌گشایی از زائران امام هشتم (ع) است | ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی وعده صادق؛ عملیات تنبیهی ایران اسلامی نگاهی به جایگاه کار و کارگر در فرهنگ دینی| دستانی که آتش به آنها نمی‌رسد عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است | نیازمند تقویت قدرت اقناع در دولت هستیم نقش مشاور در ارتقای سلامت جامعه انکارناپذیر است | مردم به مشاوران دارای پروانه تخصصی مراجعه کنند درباره آیت ا... محمدجواد انصاری همدانی، فقیه و عارف معاصر شیعه| در هوای عشق او پر می‌زنم تا عرش اعلی خدا سر کار هم با ما همراه است اهمیت حقوق مردم در قبال یکدیگر در کلام وعاظ| هر چه کنی، به خود کنی خیرین سلامت در حوزه خدمات مشاوره‌ای نقش ویژه‌ای دارند
سرخط خبرها

محفل بزرگ تلاوت قرآن کریم بسیج در مشهد برگزار شد + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۰۱۳۲
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸
محفل بزرگ تلاوت قرآن کریم بسیج در مشهد برگزار شد + فیلم
محفل بزرگ تلاوت و تدبر در قرآن کریم بسیج با حضور جمعی از قاریان و حافظان بین‌المللی در مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محفل بزرگ تلاوت و تدبر در قرآن کریم بسیج سپاه امام رضا (ع) با حضور جمعی از قاریان و حافظان بین‌المللی در حسینیه جامعه‌الحسین (ع) مشهد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمع زیادی از اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج مشهد برگزار شد، قاریان و حافظان نوجوان در کنار قاریان بین‌المللی قرآن، به تلاوت قرآن پرداختند.

اجرای گروه‌های تواشیح و مدیحه‌سرایی اهلبیت (ع) از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی بود. در بخش دیگری از این مراسم نیز حجت‌الاسلام «حمید حمیدی‌فر» معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام رضا (ع) به ایراد سخنرانی پیرمون ضرورت تدبر در قرآن پرداخت.

در حاشیه برگزاری این مراسم «حمید شریعتی» مسئول دارالقرآن بسیج سپاه امام رضا (ع) در گفت و گو با شهرآرانیوز، هدف از برگزاری این مراسم را ترویج و گفتمان سازی فرهنگ قرآنی بین بسیجیان دانست و افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل مساجد به پایگاه قرآن، اینگونه برنامه های قرآنی در دستور کار نواحی مقاومت بسیج قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام «حمید حمیدی‌فر» معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام رضا (ع) نیز به شهرآرانیوز گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان، محافل قرآنی در نواحی مقاومت بسیج استان در حال برگزاری است و در کنار آن، مبانی تربیتی نیز در حلقه های صالحین توسط مربیان ارائه می شود.

وی افزود: در سال جاری و در تقارن بهار قرآن و طبیعت، برنامه های مختلف تربیتی نیز در سطح استان در حال برگزاری است از این برنامه ها می توان به جشن روزه اولی ها با حضور هزار و ۷۰۰ نوجوان بسیجی روزه اولی اشاره کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->