فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: دشمن همیشه در صدد ضربه زدن هست پیام تبریک شی جین‌پینگ به پوتین اوجی: تعداد شرکت‌های دانش بنیان به ۶۷۶ شرکت رسیده است رئیسی به مناسبت روز دختر در ورزشگاه آزادی: منزوی کردن زنان را به هیچ وجه قبول نداریم وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس به اندازه مرحله اول مهم است | آخرین اخبار از صدور گواهینامه موتور برای بانوان سخنگوی دولت: برخی چهره‌های سیاسی برای اینکه عملکردشان با امروز مقایسه نشود، دست به فضاسازی می‌زنند دهقان: دارایی بلوکه‌شده در عراق نداریم | جنایت‌های صهیونیست‌ها مستندسازی می‌شود گزارش دیوان محاسبات درباره عدم‌ انجام تکالیف قانونی توسط بنیاد شهید و صندوق بازنشستگی اسماعیلی: نمایشگاه کتاب محل وفاق و گردشگری فرهنگی است ویدئو | جنگنده‌های اسرائیل محل استقرار چادر‌های آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند زارع‌پور: آمار تحت پوشش فیبر نوری به ۷.۵ میلیون خانوار در کشور رسید مقاومت فلسطین با نیرو‌های اشغالگر در شرق رفح درگیر شد امیرعبداللهیان: زمینه برای آتش‌بس دائمی و حل مساله در غزه فراهم است اینفوگرافی | مقایسه ۳ سال دولت رئیسی در مقابل ۸ سال دولت روحانی استقرار ۲۸ شعبه اخذ رأی سیار در کلات | ۲۷ هزار نفر در کلات واجد شرایط رأی‌دادن هستند وزیر امور خارجه کشورمان: خواسته ایران و مصر برقراری روابط دیپلماتیک است رئیس مجلس: سازمان هلال‌احمر خدمات بی‌نظیری در دوران جنگ ارائه کرد ده‌ها سرباز حین رزمایش ناتو در سوئد زخمی شدند وزارت خارجه روسیه: حمله اسرائیل به رفح منجر به فاجعه انسانی می‌شود هشدار پادشاه اردن برای عواقب کنترل اسرائیل بر گذرگاه رفح
سرخط خبرها

معاون مهندسی نزاجا: شهید صیاد شیرازی در رژیم طاغوتی به دنبال تشکیل ارتش انقلابی بود

  • کد خبر: ۲۲۱۰۸۹
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
معاون مهندسی نزاجا: شهید صیاد شیرازی در رژیم طاغوتی به دنبال تشکیل ارتش انقلابی بود
معاون مهندسی و پدافند غیر عامل نزاجا گفت: نگاهی گذرا به دوران خدمت شهید صیاد شیرازی در رژیم طاغوت نشان می‌دهد که وی همواره برای تشکیل ارتشی انقلابی تلاش می‌کرد.

امیر سرتیپ دوم میسر ارجمندی در گفتگو با شهرآرانیوز با اشاره به بیست و پنجمین سالگرد شهید سپهبد علی صیاد شیرازی گفت: مقام معظم رهبری جبهه و جنگ را یکی از مصادیق جهاد تبیین دانستند و فصل الخطاب ایشان، شهید صیاد شیرازی بوده است. باید ویژگی‌های شخصیتی شهید صیاد شیرازی را تشریح کرد. این شهید بزرگوار نقش تاثیرگذاری در هشت سال دفاع مقدس داشت.

وی افزود: نگاهی گذرا به دوران خدمت شهید صیاد شیرازی در رژیم طاغوت نشان می‌دهد که وی همواره برای تشکیل ارتشی انقلابی تلاش می‌کرد. توجه به جوانان و انتقال دانش به آنان یکی از توصیه‌های اصلی شهید صیاد شیرازی بود.

معاون مهندسی و پدافند غیر عامل نزاجا تصریح کرد: ارتشی‌ها به علت مسئولیت پذیری، شجاعت، علم و دانش شهید صیاد شیرازی و توجه به علم و به کارگیری متخصصین در جنگ به او افتخار می‌کنند.

امیر سرتیپ دوم ارجمندی با اشاره به اشعار انحلال ارتش در آن زمان یادآور شد: صیاد، سلمان ارتش بود، دشمنان در آن زمان فهمیدند باید این بازو را قطع کنند، چرا که صیاد شیرازی در ارتش بی نظیر بود و دوستان و همفکران صیاد در نگهداری ارتش خیلی نقش داشتند.

وی خاطرنشان کرد: امثال شهید صیاد‌ها که افراد خاصی در زمینه اجتماعی، اداری و خصوصیات فردی هستند باید الگوی جامعه باشند. شهادت حق ایشان بود و ما نیز باید با الگوگیری از این شهید والامقام، ادامه دهنده راه او باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->