سرخط خبرها

انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی

  • کد خبر: ۲۲۲۶۲۵
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی
«دیتر هالروردن» کمدین کهنه کار آلمانی در ویدئویی انتقاد شدیدی رفتار‌های رژیم صهیونیستی در جنگ غزه را متهم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «دیتر هالروردن» کمدین نام‌آشنای آلمانی که در دهه ۱۹۷۰ میلادی با شخصیتی به نام «دیدی» به اوج شهرت رسید، در سخنانی اسرائیل را به آپارتاید و نسل کشی متهم کرد.

این کمدین کهنه کار تلویزیون آلمان در ویدئویی انتقاد شدیدی را از رفتار رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و نگرش دولت فدرال آلمان در این باره ابراز کرد.

به این ترتیب دیتر هالروردن، هنرپیشه محبوب آلمانی، انتقاد شدیدی از اسرائیل و رفتار آن در جنگ غزه ابراز کرده است. وی اسرائیل را به نسل کشی و آپارتاید متهم کرد. وی همچنین به شدت به دولت فدرال آلمان به دلیل مواضعش در قبال این جنگ و رژیم صهیونیستی حمله کرد. این کمدین ۸۸ ساله در ویدئوی سه دقیقه‌ای که در فیس‌بوک منتشر کرد، خواستار آتش‌بس در جنگ غزه شد.

در این ویدئو، از جمله، ویدئو‌های تبلیغاتی جنبش مقاومت فلسطین حماس و گزیده‌هایی از شبکه خبری قطری الجزیره در پس زمینه نمایش داده می‌شود. هالروردن شعری را می‌گوید که همراه با ترانه سرای جنجالی و نماینده سابق پارلمان چپ، دیتر دهم، سروده است.



هالروردن درباره رنج پدری از غزه که فرزندش کشته شده است می‌گوید. وی درباره سیاست دولت فدرال آلمان گفت که آن‌ها وفاداری به آپارتاید را تعهد می‌دهند. هالروردن همچنین از تحویل تسلیحات به رژیم صهیونیستی انتقاد کرده و می‌پرسد: "و این نباید نسل کشی باشد؟ "

حدود چند هفته پیش هم این بازیگر و کارگردان تئاتر برلین پستی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن موضعی علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اتخاذ کرده و از دولت آلمان خواست برای پایان دادن به جنگ غزه تلاش کند.

منبع: اطلاعات

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->