تخفیف ۲۲ درصدی پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: دوره ششم شورا نیاز به هفت ساله شدن ندارد، این یک مطالبه مردمی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد شهرداری بانی پویش‌های فرهنگی | نگاهی به عملکرد موفق پویش «نذر من» در مشهد افزایش مازوت سوزی با کاهش گاز تحویلی به نیروگاه توس مشهد برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد امیر آذریان: هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند
سرخط خبرها

دوره ششم مدیریت شهری مشهدمقدس به خلاقیت و نوآوری اهمیت ویژه‌ای می‌دهد

  • کد خبر: ۲۲۳۰۰۸
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
دوره ششم مدیریت شهری مشهدمقدس به خلاقیت و نوآوری اهمیت ویژه‌ای می‌دهد
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در این دوره مدیریت شهری بحث خلاقیت و نوآوری اهمیت ویژه‌ای دارد و در بودجه امسال شهرداری نیز بخش‌های ویژه‌ای برای خلاقیت و نوآوری در نظر گرفته شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه سلیمی امروز، یک اردیبهشت‌ماه، در نشست اکوسیستم نوآوری شهری و رونمایی از محصولات نوآورانه شهرداری مشهد که در سالن شهدای شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره مدیریت شهری بحث خلاقیت و نوآوری اهمیت ویژه‌ای دارد و در بودجه امسال شهرداری نیز بخش‌های ویژه‌ای برای خلاقیت و نوآوری در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در خدمات شهری اتفاقاتی در شهر رخ می‌دهد و تجهیزاتی وجود دارد که شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند در این زمینه‌ها ورود کنند. ما در بستن این نوع قرارداد‌ها با شرکت‌های دانش‌بنیان مساله داریم. اگر شهرداری و شرکت‌های دانش‌بنیان این گره را برطرف کنند، جهش اتفاق می‌افتد. ما در شورای شهر از این نوع نگاه شهرداری حمایت می‌کنیم.

سلیمی افزود: ما در کمیسیون برنامه و بودجه به صورت ویژه به این نگاه تاکید می‌کنیم. شورای شهر برای شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه معافیت‌های کاربری‌های مسکونی مصوبه دارد. افرادی که در کشور ماندند اهمیت دارند، علم و دانش باید در این مملکت بماند، اما شهرداری باید این مسیر را باز کند. اگر شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش‌های خلاق و فناور طرح‌های و ایده‌هایی را پیشنهاد دهند که شورا بتواند حمایت کند، کمک می‌کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش‌های خلاق و فناور می‌توانند افراد فعالی را متناسب با کمیسیون‌های شورا معرفی کنند تا ابلاغ مشاور برای آنها رد کنیم تا در کنار ما در کمیسیون‌ها بنشینند و مسایل شهر را مشاهده کنند که بدانند فناوری آنها کدام مساله را حل می‌کند.

وی با بیان اینکه وقتی می‌خواهیم در مشهد در حوزه بانوان و خانواده طراحی داشته باشیم، داده، طرح و ایده نداریم، عنوان کرد: خدمات شهری در حال طراحی پارک‌های بانوان است، اما به اینکه چه بخش‌هایی داشته باشد و مشاور چه چیزی را ببیند، توجه نشده است. شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش‌های خلاق و فناور می‌توانند پیشنهاددهنده فضا‌های تفریحی و پرنشاط ویژه بانوان و دختران باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->