نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد
سرخط خبرها

شروع دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد

  • کد خبر: ۲۲۳۲۲۹
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
شروع دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد
شاگردان محسن کاوه در بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک، بار دیگر تمرینات خود را از پنجم اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی دنبال خواهند کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقات کشتی قهرمانی آسیا روز‌های ۲۳ و ۲۴ فروردین در بیشکک برگزار شد که تیم ملی کشتی آزاد ایران مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

پس از آن نیز رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی قاره‌ای نیز ۳۱ اردیبهشت ماه در قرقیزستان به انجام رسید که یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا موفق به کسب سهمیه المپیک شدند.

حالا تیم ملی کشتی آزاد ۵ سهمیه المپیک را گرفته و در وزن ۵۷ کیلوگرم با علیرضا سرلک در مسابقات گزینشی جهانی به دنبال کسب آخرین سهمیه المپیک خواهد بود.

دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد نیز از پنجم اردیبهشت ماه در کمپ تیم‎‌های ملی آغاز می‌شود. به نظر می‌رسد در لیست اردونشینان، نام مربی جایگزین احسان لشگری نیز مشخص شود.

رحمان عموزاد در ۶۵ کیلو، یونس امامی در ۷۴ کیلو، امیرعلی آذرپیر در ۹۷ کیلو و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم نفراتی هستند که حضور آنها به عنوان ملی‌پوش در المپیک ۲۰۲۴ قطعی شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->