حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۳۵۶۸
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۶
حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)
شبکه المیادین بامداد سه‌شنبه از حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، مناطق اطراف شهرک‌های «بیت لیف»، «عیتا الشعب»، «یارون»، «المحمودیه»، «العیشیه» و ارتفاعات «جبل ابو راشد» هدف حملات اشغالگران رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

این حمله پس از آن رخ می دهد که حزب الله با موشک برکان به پایگاه «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی حمله کرد.

شامگاه دوشنبه حزب الله لبنان مناطقی از شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات سنگین موشکی و راکتی قرار داد.

رسانه های صهیونیستی به نقل از سخنگوی ارتش این رژیم اعلام کردند حدود ۳۵ راکت شلیک شده از طرف لبنان به عین زیتیم اصابت کرد.

پیشتر نیز رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کرده بودند حداقل ۲۰ راکت از جنوب لبنان به منطقه صفد در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کرد که در آستانه عید فصح (پسح)، ۲۰ راکت به سوی صفد شلیک شد.

برخی از رسانه های صهیونیستی نیز اذعان کردند صدای انفجارهای شدیدی در صفد به گوش رسیده است.

به دنبال این حمله، آژیر خطر در برخی از شهرک های منطقه الجلیل غربی از بیم نفوذ پهپادهای مقاومت به داخل سرزمین های اشغالی به صدا درآمد.

شبکه ۱۴ تلویزیون این رژیم نیز از رهگیری و سقوط چند شی پرنده در شهر صفد پس از به صدا درآمدن آژیر خطر خبر داد.

شبکه المیادین نیز در خبری اعلام کرد یک فروند موشک شلیک شده به طرف شهر صفد در منطقه الجلیل علیا به یک هدف نظامی رژیم اشغالگر اصابت کرده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->