مبلغ جدید جریمه «پارک ممنوع» چقدر است؟ مشکلات ناشی از «شکاف لب» در کودکان مرگ ۴ کودک زیر ۵ سال با مواد مخدر در خراسان رضوی مرگ نوجوان ۱۱۰ کیلویی زیر تیغ جراحی زیبایی در تهران غرق‌شدگی در بهار ۱۴۰۳ جان ۲۸۳ ایرانی را گرفت قتل مادربزرگ و عمو به‌خاطر ارثیه در جنوب تهران نجات ۴۵۵۰ فرزند از سقط جنین خودکشی عروس ۲۴ ساله به علت اختلاف بر سر تالار عروسی! افشای شکنجه وحشیانه پسر معلول در اسارتگاه مرد بی‌رحم برادرکشی بیخ گوش مادر و خواهر | جسد برادرم را در باغچه دفن کردم قطع عضو شهروند تهرانی در قدرت‌نمایی اراذل و اوباش| دو شرور سابقه دار دستگیر شدند حریق یک کارگاه بزرگ چندمنظوره در جاده سیمان| یک آتش نشان مصدوم شد (۹ مرداد ۱۴۰۳) تولید پلیمرهای انتقال دارو به سلول‌های سرطانی توسط پژوهشگران مشهدی نتیجه پایه یازدهم اعلام شد + لینک مشاهده نتایج (۹ مرداد ۱۴۰۳) صدور بیش از ۳۸ هزار گذرنامه زیارتی در خراسان رضوی درمان جدید برای طاسی سر مردان گشت‌های ویژه پلیس آگاهی ۱۴۵۱ خودروی مسروقه در سراسر کشور را کشف کردند حجامت یا اهدای خون | حجامت کنیم یا خون هدیه کنیم؟ عوارض استفاده از ماهی‌تابه‌های نچسب | «تب دود» چیست؟ وزش باد‌های غبارآلود ۱۲۰ روزه در خراسان رضوی و استان‌های شرقی کشور کمبود گروه‌های خونی A مثبت و منفی در خراسان رضوی
سرخط خبرها

نامه "محسن هاشمی" به کلانشهرهای دنیا برای رفع تحریم‌های ایران در شرایط کرونایی

  • کد خبر: ۲۲۳۷۰
  • ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
نامه
مقرر شده است رئیس شورای شهر تهران نامه‌ای به روسای شورا‌های کلانشهر‌های دنیا در مورد لزوم رفع تحریم علیه ایران در شرایط کرونایی ارسال کند.
به گزارش شهرآرانیوز، علی اعطا سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: مقرر شده است رئیس شورای شهر تهران نامه‌ای به روسای شورا‌های کلانشهر‌های دنیا در مورد لزوم رفع تحریم علیه ایران در شرایط کرونایی ارسال کند.
 
وی در حساب توییتری خود نوشت: عبور از بحران جهانی کرونا جزو با همکاری جهانی امکان پذیر نیست و اعمال شدیدترین تحریم‌های اقتصادی علیه ایران از سوی دولت آمریکا در عمل منجر به عدم امکان استفاده از همکاری‌های بین‌المللی برای این کشور ۸۰ میلیون نفری شده است.

وی نوشت: مقرر شد نامه‌ای از سوی رئیس شورای اسلامی شهر تهران و از طرف شورا خطاب به روسای شورا‌های تعدادی از کلانشهر‌های جهان ارسال شود که ضمن اشاره به برخی از تبعات دامنه‌دار تحریم‌های اقتصادی علیه ایران، در خواست شود که آنان با به کار گرفتن تمام توان و ظرفیت قانونی پارلمان‌های محلی در مذاکره با پارلمان و دولت ملی در مسیر رفع تحریم‌های اقتصادی علیه ایران گام بردارند.
 
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->