نشت گاز و انفجار منزل مسکونی ۲ مصدوم بر جای گذاشت+تصاویر تیراندازی در کازرون ۵ مجروح برجای گذاشت (۶ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری ۲ مامور قلابی توسط پلیس مشهد دلایل احساس سردی پا در فصل‌های گرم سال چیست؟ پلمب کارگاه آب‌میوه تقلبی | مردم به کد ده‌رقمی استاندارد توجه کنند کشف محموله ۴۱ کیلوگرمی موادمخدر در شهرستان رشتخوار راهنمای جامع رزرو هتل‌های و هتل‌آپارتمان در مشهد بیماران دیابتی عسل مصرف کنند جان‌باختن ۶۱ نفر بر اثر حوادث جوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ جویدن ناخن یک اختلال وسواسی است که باید درمان شود مدیرکل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی تغییر کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۶ خرداد ۱۴۰۳) | هوای خراسان رضوی تابستانی می‌شود دستگیری ۳ سارق بعد از دستبرد میلیاردی به شرکت ساخت‌وساز مسکن ملی در مشهد + عکس بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۴ بیمار زندگی دوباره بخشید (۶ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد، پل رسالت و سه‌راه خیام (۶ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی رگبار باران و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور (۶ خرداد ۱۴۰۳) چگونه یک همسایه محبوب باشیم؟ | راهکارهای برای زندگی بهتر در آپارتمان برخی استادان، دانشجویان و پژوهشگران را استثمار می‌کنند! پشت پرده پخت نان بی‌کیفیت | سود بیشتر با فروش نان بیات به دامداری
سرخط خبرها

سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۳۹۹۳
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹
سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم به ۴۶ فقره سرقت «کامپیوتر خودرو» یا ECU با تلاش ماموران کلانتری نواب صفوی در مشهد دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمد نگهبان افزود: در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در محدوده بولوار شارستان مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب پذیر آغاز شد و یکی از تیم‌های انتظامی روز گذشته متهم را در حال پرسه زنی در اطراف خودرو‌های پارک شده در محدوده خیابان ۱۷ شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم که اعتیاد به مواد مخدر دارد، در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

سردار نگهبان افزود: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرایم احتمالی با هماهنگی مقام قضایی ادامه دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->