دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (یکم مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج | ۲۷۰ هزار نفر در صف انتظار هستند (یکم مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟
سرخط خبرها

دستگیری ۲ مامور قلابی توسط پلیس مشهد

  • کد خبر: ۲۳۰۳۸۶
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
دستگیری ۲ مامور قلابی توسط پلیس مشهد
جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲ مامورنما با هوشیاری ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد در مشهد دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمد چراغ اظهار داشت: روز گذشته یکی از تیم‌های پیشگیری انتظامی کلانتری شهید هاشمی نژاد هنگام گشت زنی در بولوار مجلسی به ۲ سرنشین یک دستگاه خودرو سواری پراید فاقد پلاک جلو مشکوک شدند و راننده خودرو به محض مشاهده پلیس تغییر مسیر داد که با سرعت عمل تیم گشت، این خودرو متوقف شد.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی در این عملیات در بازرسی از خودرو پراید یک عدد کلاه نظامی و یک رشته کمربند نظامی حاوی افشانه فلفلی و یک قبضه کلت کشف و راننده و سرنشین آن را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهمان در بازجویی‌ها به پنج فقره اخاذی از شهروندان در شهر مشهد اعتراف کردند و پس از سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

چراغ افزود: شگرد مامورنما‌ها این است که با وارد کردن اتهاماتی مانند حمل مواد مخدر یا تخلفات صنفی به افرادی که از قبل شناسایی کرده اند موجب آشفتگی طعمه خود شده و پس از نزدیک شدن به آنان در یک فرصت مناسب از آنها سرقت یا اخاذی می‌کنند.

وی ادامه داد: عدم آشنایی افراد به حقوق شهروندی و تسلیم شدن در برابر مامورنما‌ها و غفلت در احراز هویت افراد مدعی مامور پلیس از جمله عوامل زمینه ساز اصلی سرقت و اخاذی تحت پوشش مامور است و شهروندان در این مواقع باید از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->