آخرین اخبار از عملیات جست‌و‌جوی مفقودین معدنِ شازند (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + عکس پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٢٨ خرداد ١۴٠٣) | وزش باد شدید همراه با گردوخاک افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی به زمان دیگری موکول شد مواقعی که سگ‌گزیدگی باعث مرگ می‌شود + نظر دامپزشکان آیا زمان واریز معوقات حقوق فروردین ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین‌اجتماعی مشخص شد؟ سایه تورم بر سرِ بازنشستگان | نقدی بر اجرانشدن ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی برخورد ۲ خودرو سواری در جاده اسفراین یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت آپارتمان‌نشینی، نور خورشید و کمبود ویتامین دی! قتل غیرعمد با تماس یک مزاحم! حادثه در یک شهربازی| حدود ۳۰ نفر از چرخ‌وفلکِ وارونه، آویزان ماندند مرگ ۶ حاجی بر اثر گرمازدگی اغفال دختر جوان با شگرد ازدواج و مهاجرت به اروپا توسط شاگرد قهوه‌خانه تصادف پژو ۴۰۵ در روستای بوژان نیشابور پنج مصدوم برجا گذاشت (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل فجیع مرد ثروتمند به‌خاطر طمع ۱۴میلیاردی دوستانش! ضرب‌الاجل تعزیرات برای سازمان‌های هواپیمایی و حمایت سلول درمانی، درمان «زخم پای دیابتی» را ممکن ساخت دومین جسد حادثه معدن شازند از زیر آوار بیرون کشیده شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) بازگشایی جاده چالوس بعد از ۳ روز (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل خونین به خاطر فحاشی! واکنش سردار کمالی به خبری در مورد کاهش مدت سربازی
سرخط خبرها

دستگیری ۲ مامور قلابی توسط پلیس مشهد

  • کد خبر: ۲۳۰۳۸۶
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
دستگیری ۲ مامور قلابی توسط پلیس مشهد
جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲ مامورنما با هوشیاری ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد در مشهد دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمد چراغ اظهار داشت: روز گذشته یکی از تیم‌های پیشگیری انتظامی کلانتری شهید هاشمی نژاد هنگام گشت زنی در بولوار مجلسی به ۲ سرنشین یک دستگاه خودرو سواری پراید فاقد پلاک جلو مشکوک شدند و راننده خودرو به محض مشاهده پلیس تغییر مسیر داد که با سرعت عمل تیم گشت، این خودرو متوقف شد.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی در این عملیات در بازرسی از خودرو پراید یک عدد کلاه نظامی و یک رشته کمربند نظامی حاوی افشانه فلفلی و یک قبضه کلت کشف و راننده و سرنشین آن را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهمان در بازجویی‌ها به پنج فقره اخاذی از شهروندان در شهر مشهد اعتراف کردند و پس از سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

چراغ افزود: شگرد مامورنما‌ها این است که با وارد کردن اتهاماتی مانند حمل مواد مخدر یا تخلفات صنفی به افرادی که از قبل شناسایی کرده اند موجب آشفتگی طعمه خود شده و پس از نزدیک شدن به آنان در یک فرصت مناسب از آنها سرقت یا اخاذی می‌کنند.

وی ادامه داد: عدم آشنایی افراد به حقوق شهروندی و تسلیم شدن در برابر مامورنما‌ها و غفلت در احراز هویت افراد مدعی مامور پلیس از جمله عوامل زمینه ساز اصلی سرقت و اخاذی تحت پوشش مامور است و شهروندان در این مواقع باید از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->