همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان جشن روز دختر در «باغ شادونه» دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» در «بلید رانر ۲۰۴۹» شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد
سرخط خبرها

کارگردان نمایش «هشتگ بچه شهرستانی‌ام»: بچه‌های تئاتر جز مردم هیچ پشتوانه‌ای ندارند

  • کد خبر: ۲۲۴۳۳۰
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
کارگردان نمایش «هشتگ بچه شهرستانی‌ام»: بچه‌های تئاتر جز مردم هیچ پشتوانه‌ای ندارند
کارگردان نمایش «هشتگ بچه شهرستانی‌ام» گفت: با شروع سال جدید، از مردم می‌خواهم که از تمامی تئاتر‌های روی صحنه حمایت و استقبال کنند. بچه‌های تئاتر جز مردم هیچ پشتوانه‌ای ندارند.

به گزارش شهرآرانیوز، از روز یک‌شنبه، نهم اردیبهشت ماه، نمایش هشتگ بچه شهرستانی‌ام بر روی صحنه می‌رود. داستان درباره پسر جوان شهرستانی است که به شهری بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می‌کند تا خودش را در جامعه ثابت کند. در ادامه گفت‌وگویی با نویسنده و کارگردان این تئاتر داشتیم که می‌خوانیم.

نوید اسدیان درباره ایده اولیه این نمایش اظهار کرد: در زمستان سال گذشته، ما نمایشی به نام رورانس را بر روی صحنه بردیم که در جشنواره استانی نیز شرکت کردیم. این نمایش مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.

وی افزود: یکی از شخصیت‌های این نمایش که بار کمدی نقش را به دوش می‌کشید، سعید نام داشت. ما از این شخصیت استفاده کرده و در موقعیت‌های جدید قرار و به نمایش جدیدی رسیده‌ایم.

این نویسنده و کارگردان گفت: کسانی که نمایش قبلی ما یعنی رورانس را دیده‌‎اند، آشنایی با این شخصیت دارند این در حالی است که کسانی که این نمایش را ندیده‌اند نیز با نمایش مستقلی مواجه‌اند و چیزی را از دست نداده‌اند و هر دو طیف می‌توانند این نمایش کمدی را ببینند و لذت ببرند.

وی ادامه داد: تمرین این نمایش از دو ماه پیش آغاز شده و آقای محمدحسین خسروی بازیگر این نمایش هستند.

اسدیان خاطرنشان کرد: عقیده من این است که دوست ندارم به هر قیمتی کار کار کمدی انجام دهم. دوست دارم ضمن اینکه لحظات شادی برای مردم ایجاد می‌شود، دغدغه‌ای در آن نهفته باشد و پیامی را به مخاطب انتقال دهد.

وی تصریح کرد: نمایش هشتگ بچه شهرستانی‌ام، تک بازیگری است. همکاری با محمدحسین موسوی بسیار لذت‌بخش است. او از این دسته آدم‌هایی است که برای موقعیت کنونی‌اش در تئاتر بسیار زحمت کشیده و خودش نیز شهرستانی است و این موضوع کمک زیادی کرد تا از پس این نقش به خوبی بر بیاید. نمایش‌هایی به سبک پرسوناژ برای کارگردان و بازیگر سخت‌تر است. بر روی بازیگر فشار مضاعفی می‌آید ونیز کارگردان باید نمایش را به طوری مدیریت کند که برای مخاطب هم جذابیت داشته باشد و از یکنواختی جلوگیری و باعث خستگی نشود. این نمایش به دلیل کمدی بودنش، دشوار‌تر است.

این کارگردان بیان کرد: با شروع سال جدید، از مردم می‌خواهم که از تمامی تئاتر‌های روی صحنه حمایت و استقبال کنند، زیرا برای همه نمایش‌ها، ماه‌ها زحمت کشیده شده است. بچه‌های تئاتر جز مردم هیچ پشتوانه‌ای ندارند.

تئاتر «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» از نهم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ به روی صحنه رفته و تا ۱۳ اردیبهشت ادامه دارد و علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.



 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->