جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور توضیحات جدید وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان و اصلاح حقوق کارگران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

افزایش تعطیلات آخر هفته آرامش خوبی بین شاغلان ایجاد خواهد کرد

  • کد خبر: ۲۲۴۳۹۷
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶
افزایش تعطیلات آخر هفته آرامش خوبی بین شاغلان ایجاد خواهد کرد
یک نماینده مجلس عنوان کرد: افزایش تعطیلات به نظر من می‌تواند یک آرامش خوبی در بین شاغلان و آنهایی که کارمند هستند، ایجاد کنند، زیرا در این صورت ۲ روز در هفته کنار خانواده هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، رمضانعلی سنگدوینی درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها یا شنبه‌ها در کشور و ابراز نمایندگان کارگری مبنی بر این که شاید این تعطیلی بر مزد کارگران تاثیر بگذارد، گفت: در حال حاضر در کشور به طور مثال تهران پنجشنبه‌ها تعطیل است. در استان‌ها هم بعضی از دستگاه‌ها مانند وزارتخانه‌های نفت، نیرو و یا ارتباطات تعطیل هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حال والدینی که کارمند هستند اگر در این روز سرکار بروند تکلیف بچه‌های‌شان و این‌که باید کجا باشند چه می‌شود؟ از سوی دیگر این مصوبه دولت است و گفته‌اند ساعت کاری ۴۰ ساعت باشد. کارگر اگر بخواهد در کارخانه کار کند و یا جایی شیفت باشد، شیفتش را می‌رود و مشکلی ندارد.

این نماینده مجلس در پاسخ به این‌که این طرح مرتبط به کارگران بخش دولتی و خدمات کشوری است، اظهار داشت: این امر کلا برای دولت است و بالاخره شامل حال عموم هم تقریبا می‌شود. پنجشنبه‌ها اکثر دستگاه‌ها و شرکت‌ها تعطیل هستند حتی شرکت‌های خصوصی و غیردولتی تعطیل هستند.

وی افزود: این افزایش تعطیلات به نظر من می‌تواند یک آرامش خوبی در بین شاغلان و آنهایی که کارمند هستند، ایجاد کنند. در این صورت ۲ روز در هفته کنار خانواده هستند، معتقدم نمایندگان هم خیلی خوب رای دادند و ان‌شاءالله هرچه زودتر اجرایی شود، زیرا هرچه زودتر اجرایی شدنش می‌تواند یک آرامشی به وجود می‌آید.

این نماینده مجلس یادآور شد: مثلاً یک شخص ۲روز می‌خواهد مسافرت برود خیال راحتی دارد و یا مثلاً فاصله‌ای بین فرزند که به مدرسه می‌رود و پدر و مادر نمی‌افتد، صبح پنجشنبه پدر و مادر نگران هستند که بچه‌های‌شان به مدرسه نمی‌روند و از آن طرف خودشان سر کار هستند. فقط در تهران و بعضی از دستگاه‌ها اینگونه هستند، قاطبه دستگاه‌های مدیریت خدمات کشوری پنجشنبه‌ها سر کار هستند.

سنگدوینی تاکید کرد: یکی از بحث‌هایی که مطرح شد این بود که تعطیلی پنجشنبه باشد یا شنبه؛ شنبه‌ها را به این خاطر گفتند که اگر شنبه باشد جمهوری اسلامی ایران با کشور‌های دنیا یک روز بیشتر ارتباطاتش پیگیری می‌شود و یک روز بیشتر از لحاظ اقتصادی و ارتباطی با دنیا و بازار‌های دنیا در ارتباط است، حال باید بیاید به صحن و ببینیم مجلس چه می‌گویند.
منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->