درباره کوچه امام خمینی ۲۴ در مشهد و روزگار رفته بر آن | خیام؛ کوچه بود‌ها و نابود‌ها رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت دهه پایانی صفر، هر سال منسجم‌تر می‌شود پژمان‌فر خبر داد: افزایش ۴ درصدی تعداد زائران ایرانی شرکت‌کننده در مراسم اربعین ۱۴۰۴ نسبت‌به سال گذشته شهردار مشهد مقدس: رزق و روزی مدیریت شهری از اربعین و دهه آخر صفر است + فیلم عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد: مردم، بیت‌الغزل خدمات در دهه آخر صفر بودند رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد: هدف تیم بزرگ مدیریت شهری در دهه پایانی صفر، خدمت به زائران حضرت رضا(ع) بود ثبت جهانی توس همچنان در بلاتکلیفی| رفع ترافیک سه‌راه فردوسی اولویت مدیریت شهری است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه باغ‌راه شاهنامه چهره توس را دگرگون خواهد کرد پژمان‌فر: امروز فرزندان ما اسطوره‌های دیگری انتخاب می‌کنند، چون ظرفیت‌های خود را معرفی نکردیم انجام بازدید دوره ای از وسایل بازی کودکان در بوستان های مشهد شهرداری مشهد پیشگام در خدمات آبرسانی به مواکب در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ شهردار مشهد مقدس: هزینه‌های زیادی در حوزه توس و بولوار شاهنامه توسط مدیریت شهری صرف شده است | طرح تفصیلی توس دغدغه ۱۲ساله مردم به شمار می‌رود + فیلم معاون عمران شهرداری مشهد: باید ۷ پل دیگر بر روی بزرگراه پیامبراعظم(ص) ساخته شود شهردار منطقه ۱۲ مشهد: پیگیر طرح تفصیلی شاهنامه هستیم آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهم‌سطح سه‌راه فردوسی مشهد (۹ شهریور ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد همچنان ناسالم است (۹ شهریور ۱۴۰۴) مدیر عالی حرم مطهر رضوی: خدمات شهرداری در دهه آخر صفر امسال، روان‌تر، متنوع‌تر و بهتر از سال‌های گذشته بود + فیلم دیدار شهردار مشهد با مدیر عالی حرم مطهر رضوی | قلندرشریف: فاز نخست خط ۳ متروی مشهد رهاورد همکاری آستان قدس رضوی با مدیریت شهری بود + فیلم مزین شدن ۵۰ قاب مفاخر شهری مشهد به تصاویر شهدای ترور آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهمسطح سه راه فردوسی و افتتاح ۴۷ پروژه عمرانی منطقه ۱۲ مشهد
سرخط خبرها

گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است

  • کد خبر: ۲۲۵۲۴۱
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است
مخترع قطعات و تکنولوژی ریلی که برای دومین سال متوالی، کارگر نمونه خراسان‌رضوی شد.

علی مشیری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، به عنوان کارگر نمونه خراسان‌رضوی اظهار کرد: از سال ۹۱ با آغاز بهره‌برداری قطار شهری مشهد، بومی‌سازی قطعات قطار شهری را شروع کردم تا قبل از ساخت این قطعات، مدام این قطعات خراب می‌شد و باعث توقف قطار و عدم سرویس‌دهی دقیق می‌شد.

وی افزود: این قطعات تحریمی از آلمان وارد می‌شد و سازنده طوری ساخته بود که پس از چند سال خراب شود، اما با بومی‌سازی قطعات بورد‌های سرعت در داخل، عمر دستگاه افزایش پیدا کرد و توانستیم استفاده بهینه‌ای داشته باشیم. برای ادامه روند ساخت، از شرکت دانش‌بنیان استفاده کردیم تا محصول نهایی را با کیفیت مطلوبی استفاده کنیم.

کارگر نمونه استان با بیان اینکه بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است، گفت: برای دومین سال متوالی به عنوان کارگر نمونه استان انتخاب شدم. سال قبل به دلیل ساختن بورد الکترونیکی سرعت برگزیده شدم و امسال هم یکی دیگر از قطعات سرعت را بومی‌سازی کردیم. قطعاً بومی‌سازی این قطعات صرفه‌جویی ارزی بسیاری را در بر خواهد داشت.

مشیری بیان کرد: بسیار خوشحالم و خدا را شاکرم که توانسته‌ام این افتخار را برای خود و شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد کسب کنم و در جهت رفاه حال زائرین و مجاورین مشهد قدمی بردارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->