سرخط خبرها

ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس

  • کد خبر: ۲۲۵۴۷۶
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس
مصطفی طیبی به عنوان عضو جدید کادر فنی تیم فوتسال نفت بندرعباس معرفی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ستاره سابق فوتسال مشهد به‌عنوان مربی به کادر فنی تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس اضافه شد. مصطفی طیبی که سابقه سال‌ها بازی در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف و باشگاه‌های لیگ‌برتری را در کارنامه دارد، مدتی هم به‌عنوان لژیونر در فوتسال عراق بازی کرد تا تجربه بالایی را در کارنامه خودش داشته باشد.

مصطفی طیبی که بیشتر فوتسال‌دوستان مشهدی از او به‌عنوان طیبی اورجینال یاد می‌کنند، نزدیک به یک دهه پیراهن تیم ملی ایران را به تن داشت و خودش را با تیم علم‌وادب مشهد به فوتسال ایران معرفی کرد. فرش‌آرا مشهد، فولادماهان اصفهان، شهید منصوری قرچک، آذرخش بندرعباس، مس سونگون و... تیم‌هایی بودند که طیبی برای آن‌ها در لیگ به میدان رفت. همچنین این بازیکن چند فصل هم در فوتسال عراق برای تیم‌های نفت و الجنسیه به میدان رفت تا سابقه لژیونری هم در کارنامه‌اش ثبت شود.

ستاره سابق تیم ملی فوتسال ایران که آخرین بار دو فصل پیش با پیراهن فرش‌آرا در لیگ برتر به میدان رفته بود، به‌خاطر مصدومیت رباط صلیبی تصمیم به خداحافظی از میادین گرفت و سعی کرد تجربیاتش را بیشتر به رده‌های سنی پایه منتقل کند و به‌همین‌منظور با راه‌اندازی یک آکادمی تخصصی فوتسال، استعدادیابی را در دستورکار خودش قرار داد.

این پیشکسوت فوتسال مشهد حالا در جدیدترین تصمیمش وارد دنیای مربیگری شده است و به‌عنوان دستیار اول عباس روزپیکر با تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس قرارداد امضا کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->