جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها
مدال مردم به منتخبان ورزش مشهد

اعلام برگزیدگان نظرسنجی مردمی انتخاب چهره برتر ورزش سال ۹۸ مشهد

  • کد خبر: ۲۲۶۵۲
  • ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
اعلام برگزیدگان نظرسنجی مردمی انتخاب چهره برتر ورزش سال ۹۸ مشهد
پرونده نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۹۸ روز گذشته با جمع‌آوری آخرین پیامک‌های رسیده به پایان رسید و مردم به ۳ منتخب خود رأی دادند.
به گزارش شهرآرانیوز، در سالی که تقریبا هیچ رویداد بین‌المللی بزرگی نداشتیم و مسابقات داخلی در ماه‌های پایانی سال به دلیل شیوع بیماری کرونا ناتمام ماند، روزنامه شهرآرا به سنت ۲ سال قبل نظرسنجی انتخاب برترین چهره ورزش سال را در ۳ بخش داوران، مربیان و ورزشکاران انجام داد که ماحصل آن برگزیده شدن حمید مقدم متین در بخش داوران، فاطمه شریف در بخش مربیان و حسین طیبی در بخش ورزشکاران شد. سه چهره‌ای که توانستند در رقابت با همتایان خود که از سوی جمعی از پیش‌کسوتان و نخبگان ورزش شهر نامزد شده بودند، گوی سبقت را بربایند. گفتن این مطلب هم بجاست که سومین دوره انتخاب چهره برتر ورزش مشهد همچون ۲ دوره گذشته با مشارکت خوب اهالی ورزش همراه بود و با اینکه همه خبر‌ها ذیل اخبار نگران‌کننده کرونا قرار داشت، باز هم با اقبال ورزش دوستان همراه شد.


آرای مردمی در جیب متین

در بخش چهره برتر ورزشکاران مشهدی در سال ۹۸ حسین طیبی، شاه ماهی فوتسال ایران، توانست با اختصاص ۴۵ درصد آرا به خود، نفر اول باشد. طیبی که پیش از این در نخستین دوره برگزاری این نظرسنجی در سال ۹۶ هم یکی از کاندیدا‌ها بود، ولی آن موقع نتوانسته بود این عنوان را از آن خود کند، حالا بعد از یک سال موفق در تیم فوتسال غیرت قزاقستان، از سوی مردم مشهد برترین ورزشکار مشهدی سال شناخته شد. در این بخش ملیحه یغمایی‌پور، هندبالیست مشهدی، که سال رؤیایی را در تیم اشتاد سازه سپری کرد و توانست با این تیم قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان شود، ۳۸ درصد آرا و حامد حسین‌زاده، ملی‌پوش مشهدی تیم ملی بسکتبال هم ۱۷ درصد آرا را کسب کردند.
 
در بخش برترین مربی سال مشهد؛ فاطمه شریف، سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال خراسان، با ۵۳ درصد آرا اول شد و پس از او مجید مرتضایی، سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا، با ۲۹ درصد و امیر توکلیان، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد جوانان، با ۱۸ درصد در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.
 
در بخش چهره برتر داوری هم حمید مقدم متین، داور بین‌المللی فوتبال ساحلی با ۵۸ درصد آرا اول شد تا ضمن کسب این عنوان در مجموع ۹ کاندیدا بیشترین رأی را هم به خود اختصاص بدهد. در این بخش همچنین انسیه خباز مافی‌نژاد، داور بین‌المللی فوتسال، با ۲۲ درصد دوم و مسعود ذوقی، داور بین‌المللی والیبال با ۲۰ درصد سوم شدند.


تقدیر برگزیدگان از مردم

حسین طیبی، ستاره فوتسال ایران بعد از این انتخاب مردمی، گفت: «باید تشکر ویژه‌ای از مردم مشهد داشته باشم که همیشه من را مورد لطف خود قرار می‌دهند. باید بدون اغراق بگویم جایزه‌ای که از مردم می‌گیرم، برایم به شدت ارزشمند است.» وی افزود: «همیشه انتخابی که از سمت مردم می‌شود، کار را برای آینده سخت‌تر می‌کند. چون از این به بعد می‌دانی که نگاه مردم روی توست و باید تلاشت را چند برابر کنی.»
 
همچنین حمید مقدم متین، داور برتر سال ۹۸ این نظرسنجی گفت: «شاید هرگز در طول ۱۸ سال داوری، هیچ وقت چنین حس به این خوبی نداشتم. چون همیشه تقدیر‌ها از سوی مسئولان و کارشناسان بود، اما این‌بار این مردم بودند که من را انتخاب کردند.» وی افزود: «این انتخاب بزرگ‌ترین و بهترین انگیزه من شد تا تلاشم را در ادامه مسیر بیشتر کنم.»
 
فاطمه شریف، منتخب بخش مربیان نیز گفت: «از اینکه توانستم نظر اهالی ورزش و به ویژه فوتسالی‌ها را جلب کنم به خود می‌بالم. خوش‌حالم که ورزش بانوان دیده می‌شود و این رأی مردم نشان می‌دهد فوتسال بانوان توانسته خودش را به جایگاه خوبی برساند.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->