سرخط خبرها

جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم

  • کد خبر: ۲۲۷۵۰۶
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵
جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم
فابیو جانواریو، ستاره سابق استقلال درانتظار قهرمانی تیم سابقش است. هافبک برزیلی سابق آبی‌ها برای رسیدن استقلال به این موقعیت لحظه شماری می‌کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فابیو جانواریو، هافبک خوش اخلاق و گلزن استقلال از نتایجی که استقلال به دست آورده بسیار خوشحال است. جانواریوهمچون همیشه نتایج استقلال را زیر نظر دارد و با اینکه هزاران کیلومتر دورتر از ایران و در کشور برزیل زندگی می‌کند، اما استقلال راهمچون تکه‌ای جدانشدنی ازوجود خود می‌داند و معتقد است این تیم همیشه در قلبش باقی خواهد ماند. جانواریو درباره نتایجی که استقلال درفصل جاری به دست آورده، این جملات را به زبان می‌آورد: «استقلال تیم بزرگی است و همیشه مدعی قهرمانی بوده واین فصل بیش ازهمیشه به قهرمانی نزدیک است و شانس قهرمانی دارد. استقلال به اعتقاد من با توجه به نتایجی که به دست آورده شانس اول است و آقای نکونام به عنوان سرمربی این تیم به خوبی توانسته تیم را مدیریت کند و به سمت موفقیت سوق دهد.»

جانواریو درباره رقیب همیشگی استقلال نیز می‌گوید: «پرسپولیس همیشه رقیب استقلال بوده و این دو تیم در لیگ برتر فوتبال ایران برای قهرمان شدن رقابت تنگاتنگی با هم دارند. در این فصل رقابت بین این دو تیم خیلی نزدیک است و فاصله امتیازی زیادی میان دو تیم وجود ندارد. جذابیت لیگ ایران به همین دلیل بالا رفته و دو تیم پرطرفدار در حال رقابت با هم هستند تا درنهایت یکی قهرمان لیگ برتر شود.»


جانواریو ادامه داد: «به عنوان یک استقلالی دوست دارم تیم محبوبم جام قهرمانی را به دست آورد. استقلال از شایستگی کافی برخوردار است و امیدوارم با کسب نتایج مطلوب دربازی‌های باقی مانده بتواند به حقش در لیگ برتر برسد و صاحب جام قهرماین شود. استقلال چهار بازی دارد که هر یک مثل فینال می‌ماند. امیدوارم بهترین اتفاقات برای این تیم رخ دهد. به شخصه امیدوارم استقلال قهرمان آسیا شود و ما صاحب جام قهرمانی شویم. قهرمانی استقلال باعث خوشحالی همه ما خواهد شد و امیدوارم بعد ازبه صدا درآمدن سوت لیگ برتر ایران خبر قهرمانی استقلال را بشنوم.» 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->