اذعان به شکست کارشناس اسرائیلی: دوره پیروزی‌های ما به پایان رسیده است فراخوان خانواده‌های اسرای صهیونیست برای تظاهرات علیه نتانیاهو بیانیه جلیلی پس از راهیابی به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری  لاپید: مذاکرات برای سرنگونی نتانیاهو در جریان است حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در صربستان | یک افسر پلیس زخمی و مهاجم کشته شد «مذاکرات آتش‌بس»؛ محور گفت‌وگوی تلفنی رئیس اطلاعات مصر و هنیه زمان مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد+ جدول دیدار روسای استانی ستاد‌های انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری با رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی حمله هوایی آمریکا و انگلیس به فرودگاه «الحدیده» یمن (۹ تیر ۱۴۰۳) کمین مهلک مبارزان قسام برای نظامیان صهیونیست در «الشجاعیه» انفجار مهیب در انبار موشک و تسلیحات نیرو‌های اوکراینی بحرین خواستار آتش‌بس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد حزب‌الله لبنان ۲ جنگ‌افزار صهیونیستی را منهدم کرد اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟
سرخط خبرها

امیر کویت فرمان تشکیل کابینه جدید را صادر کرد

  • کد خبر: ۲۲۷۶۷۶
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
امیر کویت فرمان تشکیل کابینه جدید را صادر کرد
خبرگزاری رسمی کویت (کونا) خبر داد امیر کویت با صدور فرمانی دولت جدید این کشور را به ریاست «احمد عبدالله الاحمد» تشکیل داد.

به گزارش شهرآرانیوز، ترکیب دولت جدید کویت یکشنبه شب، ۲ روز پس از انحلال پارلمان و تعلیق برخی از مفاد قانون اساسی، رسانه‌ای شد.

به نقل از آناتولی، دستور «مشعل الأحمد الجابر الصباح»، امیر کویت برای انحلال مجلس الامه (پارلمان) و تعلیق برخی از مفاد قانون اساسی برای مدت حداکثر چهار سال صادر شد. این دومین دولت تحت حکومت مشعل الاحمد الجابر الصباح امیر کویت است.

به گزارش خبرگزاری کویت، دولت جدید شامل ۱۳ وزیر است که می‌توان در میان وزیران به تعیین «فهد یوسف سعود الصباح» در سمت معاون اول نخست وزیر، وزیر دفاع و سرپرست وزارت کشور و «عبدالله علی عبدالله آل یحیا» در سمت وزارت خارجه اشاره کرد.

امیر کویت روز جمعه در سخنانی که از تلویزیون دولتی پخش شد، گفت: ما دستور انحلال پارلمان و تعلیق برخی از مفاد قانون اساسی را برای مدت حداکثر چهار سال که طی آن همه جوانب روند دموکراتیک ارزیابی می‌شود، صادر کردیم.

مدت‌ها است که تنش در روابط دولت و پارلمان کویت حاکم است. استیضاح‌های مکرر از سوی نمایندگان و نیز انحلال چندین باره مجلس الامه بار‌ها منجر به استعفا یا برکناری دولت شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->