گمرک: ۱۰ هزار خودرو طی ۴ ماه وارد کشور شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیک‌سایی ۳۰۰ مگاواتی با همکاری مشترکین در شرکت توزیع برق خراسان رضوی اعلام نرخ‌نامه جدید خدمات دوخت اتحادیه خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی افزایش پروازهای ایام اربعین در مشهد گوشی‌های سامسونگ و شیائومی در مشهد چند؟ (۱ مرداد ۱۴۰۳) هنوز قیمت بلیت‌های اتوبوس در مشهد برای اربعین اعلام نشده است نتایج قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی چه‌زمانی اعلام می‌شود؟ کاهش قیمت نسبتاً شدید خودرو‌های خارجی (یکم مرداد ۱۴۰۳) توزیع ۵ هزار تُن جو حمایتی ویژه دام بین عشایر خراسان‌رضوی طی ۳ ماه نخست امسال ریزش قیمت خودرو‌های داخلی (یکم مرداد ۱۴۰۳) | افت ۰.۵ تا ۲ درصدی قیمت‌ها آرامش پس از طوفان | گزارش وضعیت بازار سهام (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ایجاد اشتغال برای ۳۹۲ نفر توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس خراسان رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ طلا در مشهد ۵۰ هزار تومان ارزان شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش بازار‌های مالی به کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چه بود؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور، در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار ۸ پیشنهاد بخش خصوصی خراسان رضوی به رئیس جمهور  اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از نرم جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد
سرخط خبرها

در خواست اتاق اصناف مشهد از واحد‌های صنفی برای کمک به سیل‌زدگان استان

  • کد خبر: ۲۲۸۷۳۹
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵
در خواست اتاق اصناف مشهد از واحد‌های صنفی برای کمک به سیل‌زدگان استان
رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: اصناف به یاری سیل‌زدگان شتافته‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، هادی مخملی در ارتباط با کمک اصناف به سیل زدگان مشهدی و استان خراسان رضوی تصریح کرد: به‌دنبال وقوع سیل در مناطقی از شهرمان و گرفتارشدن هم‌استانی‌ها و نیاز حادثه‌دیدگان به کمک‌های مردمی، با تشکیل ستاد بحران به طور مستمر مسئولان اتحادیه‌های صنفی و واحد‌های زیرمجموعه‌شان را برای کمک به سیل‌زدگان به یاری خواسته‌ایم.

وی اعلام کرد: البته اصناف در کمک به حادثه‌دیدگان سیل اخیر از دقایق ابتدایی این حادثه حضور پررنگی داشته‌اند و هر صنفی با توجه به تخصص خود بستری از امکانات وسیع را برای کمک آماده کرده‌اند؛ از جمله اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو و کارواش‌ها که با ارسال ماشین‌های سنگین و لودر به مناطق مختلف سیل‌زده از جمله منطقه سیدی، از ساعات ابتدایی بارش باران‌های اخیر به امداد و نجات حادثه‌دیدگان پرداختند. همچنین اتحادیه قالی‌شویی‌ها نیز فرش‌های خانوارهای سیل‌زده را به طور گسترده و به صورت رایگان شست‌وشو می‌دهند. اتحادیه خدمات خودرویی نیز در یک بسیج عمومی به طور گسترده در حال خدمات‌رسانی هستند.



رئیس اتاق اصناف مشهد افزود: اتحادیه کالا‌های خواب نیز با ارائه خدمات موردنیاز از جمله ارسال بموقع بیش از ۳۰۰ پتو به کمک شهروندان شتافتند.

مخملی افزود: از اصناف و بازاریان همیشه‌در‌صحنه مشهد می‌خواهیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن، کمک‌های غیرنقدی خود را نیز به شماره‌حسابی که به این امر اختصاص یافته‌ است و به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود، ارسال کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اتحادیه‌ها مجری تصمیمات ستاد بحران هستند و با بسیج عمومی و به‌طور گسترده در حال آماده‌باش و خدمت‌رسانی هستند تا با کمک هم بتوانیم از آلام مردم آسیب‌دیده در سیل اخیر کم کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->