برگشت وجه بیست میلیارد ریالی به شاکیان املاک در مشهد با ۱۰ موبایل پرفروش از برند‌های مختلف آشنا شوید + جزئیات و تصاویر (۷ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره‌بها مشخص شد | رقم‌های جدید روز‌های آینده به استان‌ها ابلاغ می‌شود طلا و سکه را در مشهد چند بخریم؟ (۷ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال (۷ تیر ۱۴۰۳) | پیشتازی هر گرم طلا در کانال ۳.۴ میلیون تومان قیمت خودرو‌های خارجی امروز در مشهد (۷ تیر ۱۴۰۳) | جک جی ۴، ۸۳۰ میلیون تومان قیمت خودرو‌های داخلی در مشهد (۷ تیر ۱۴۰۳) | پژو ۲۰۷، ۸۰۸ میلیون تومان شد اقتصاد، اولویت اول دولت آینده باشد مطالبه معدن کاران خراسانی برای اصلاح تعرفه واردات ماشین آلات معدنی ارزهای دیجیتال نزولی شدند (۷ تیر ۱۴۰۳) تجربه دلار پس از انتخابات ریاست‌جمهوری دوره‌های گذشته چه بود؟ پیاز و سیب زمینی کیلویی چند؟ | قیمت انواع میوه و صیفی جات در مشهد (۷ تیر ۱۴۰۳) متوسط قیمت خرید و فروش مسکن در سال ۱۴۰۲ چقدر بود؟ قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو در تیرماه ۱۴۰۳ مشخص شد+ جدول هوادارن سعید جلیلی در انتظار حضور او در استادیوم تختی مشهد قیمت جدیدترین موبایل‌های سامسونگ و شیائومی در بازار چقدر است؟ (۶ تیر ۱۴۰۳) وام نهضت ملی مسکن ۸۰۰ میلیون تومان شد آخرین وعده‌های بورسی نامزد‌ها چه بود؟ شناسایی شبکه توزیع خارج از شبکه نوار تست قند خون در مشهد جهش بورس در آخرین روز کاری قبل از انتخابات | گزارش وضعیت بازار سهام (۶ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه امروز در مشهد چقدر قیمت خورد؟ (۶ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، ارز و رمزارز‌ (۶ تیر ۱۴۰۳) | حباب سکه باد کرد قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۶ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا کرولا ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان شد قیمت خودرو‌های داخلی افزایش یافت | رانا پلاس ۶۱۵ میلیون تومان (۶ تیر ۱۴۰۳) تعیین نرخ رشد اجاره‌بها در هجدهمین جلسه شورای‌ عالی مسکن
سرخط خبرها

جذب سرمایه صنفی برای احداث ۵ شهرک صنفی در مشهد

  • کد خبر: ۲۳۵۱۸۴
  • ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
جذب سرمایه صنفی برای احداث ۵ شهرک صنفی در مشهد
رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: تلاش داریم که سرمایه‌گذاری در این شهرک‌ها به‌طور خودجوش انجام شود و خود اعضا پای کار بیایند و با هزینه خودشان این شهرک‌ها را به سرانجام برسانند تا بلافاصله به بهره‌برداری برسد.

رئیس اتاق اصناف مشهد روز گذشته در حاشیه همایشی که به مناسبت روز اصناف برگزار شده بود، در گفتگو با شهرآرا اظهار کرد: چشم‌انداز ما بر محور شعار سال است و مأموریت‌هایی را بر همین اساس برای اصناف تعریف کرده‌ایم. باید تلاش کنیم که سرمایه‌ها بیرون نرود و در مشاغل کاذب سرمایه‌گذاری نشود.

هادی مخملی افزود: اکنون موضوع احداث پنج شهرک صنفی به سرانجام رسیده است. در این راستا باید تلاش کنیم تا موانعی را که بر سر راه فعالان اقتصادی قرار دارد، برطرف کنیم. به گفته او این پنج شهرک مصوب شامل شهرک آهن و پروفیل، جعبه‌سازان، پلاستیک، فرش و آجیل است، البته مشکل تغییر کاربری آنها با شرایطی حل شده است، باوجوداین وضعیت نهایی‌شدن این شهرک‌ها نسبت به قبل بهتر شده است.

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: تلاش داریم که سرمایه‌گذاری در این شهرک‌ها به‌طور خودجوش انجام شود و خود اعضا پای کار بیایند و با هزینه خودشان این شهرک‌ها را به سرانجام برسانند تا بلافاصله به بهره‌برداری برسد، چون اگر سازنده خارج از اصناف پای کار بیاید، در نهایت وضعیت این شهرک‌های صنفی مثل مجتمع‌هایی که بی‌استفاده مانده‌اند، خواهد شد.

مخملی با تأکید براینکه مهم‌ترین چالش ما در حوزه تولید است گفت: باید با همکاری دولت و استفاده از زمینه‌هایی مانند شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، ستاد تسهیل و استانداری از مزیت‌های نسبی و رقابتی خود در راستای توسعه تولید محصولاتی که جزو ظرفیت‌های مشهد هستند، استفاده کنیم.

او افزود: اکنون باتوجه‌به شعار سال بر تولید توجه و تمرکز بیشتری داریم و تلاش داریم بخش «مشارکت مردم» را به حوزه‌های صنفی، اعضا و دخل کسبه تعمیم دهیم و براین اساس به سمت بومی‌سازی و مراقبت از سرمایه‌های داخلی برویم تا از این طریق سرمایه‌ها به سمت مشاغل کاذب نرود و به‌جای آن به‌سمت تولید مولد برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->