معاون رئیس جمهورآمریکا: مناظره با ترامپ، ساعت خوبی برای بایدن نبود تظاهرات بزرگ مردم کراچی در حمایت از فلسطین و توقف جنگ در غزه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی + عکس حملات روسیه در شرق اوکراین ۱۲ کشته بر جای گذاشت سرتیپ سریع: بزودی از قایق جدید نظامی نیروهای مقاومت یمن رونمایی می شود جنبش ملی «غیرمتعهد» آمریکا خطاب به بایدن: مسیر خود در مورد غزه را تغییر دهید اسپانیا به شکایت درباره نسل کشی اسرائیل می‌پیوندد ابراز نگرانی آلمان درباره دور دوم ریاست جمهوری ترامپ اذعان تل آویو به هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی دیگر در غزه زلنسکی باز هم از غرب سلاح خواست گروه های حقوق بشری، اظهارات ترامپ علیه فلسطینی ها را مصداق بارز نژاد پرستی دانستند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است + فیلم باقری: ایران بزرگترین قربانی سلاح شیمیایی در تاریخ معاصر است مقام حماس: ۷۰ درصد ساکنان نوار غزه با خطر قحطی مواجه هستند اخبار ضد و نقیض رسانه‌های عبری درباره توافق مبادله اسرا اذعان به شکست کارشناس اسرائیلی: دوره پیروزی‌های ما به پایان رسیده است فراخوان خانواده‌های اسرای صهیونیست برای تظاهرات علیه نتانیاهو بیانیه جلیلی پس از راهیابی به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری  لاپید: مذاکرات برای سرنگونی نتانیاهو در جریان است حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در صربستان | یک افسر پلیس زخمی و مهاجم کشته شد
سرخط خبرها

پیام تسلیت وزیر خارجه سوریه و رئیس اتحادیه آفریقا به رهبر معظم انقلاب

  • کد خبر: ۲۲۹۳۳۳
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۵
پیام تسلیت وزیر خارجه سوریه و رئیس اتحادیه آفریقا به رهبر معظم انقلاب
در ادامه تسلیت جامعه جهانی درپی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان او، وزیر خارجه سوریه و رئیس کمیسیون اتحادیه آفریقا در پیام‌های جداگانه با رهبر انقلاب و ملت ایران ابراز همدردی کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، واکنش مقامات رسمی کشورهای دنیا به شهادت رئیس‌جمهور، وزیر خارجه و برخی مقامات ارشد کشورمان همچنان در سرخط خبرهای جهانی قرار داد.

در ادامه تسلیت سران و مقام‌های جهانی در‌پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان او، وزیر امور خارجه سوریه و رئیس کمیسیون اتحادیه آفریقا دوشنبه‌شب همبستگی خود را با ملت ایران اعلام کردند.

در همین ارتباط، فیصل المقداد، وزیر امور خارجه سوریه در پیامی ضمن تسلیت به خاطر شهادت «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری ایران و امیر عبد اللهیان وزیر امور خارجه فقید کشورمان، گفت: ایران و امت اسلامی دو مقام برجسته خود را از دست داد که زندگی خود را وقف خدمت به کشور و امت اسلامی کردند.

همچنین موسی فکی مهامت، رئیس کمیسیون اتحادیه آفریقا، در پیامی شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران را به رهبر و ملت این کشور تسلیت گفت.

در بیانیه رئیس کمیسیون اتحادیه آفریقا که دوشنبه‌شب منتشر شد، آمده است که از درگذشت غم‌انگیز رئیس‌جمهور ایران، وزیر امور خارجه و هیئت همراهش عمیقاً متأثر هستم.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان عصر یکشنبه در حادثه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد. رئیسی برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان‌شرقی سفر کرده بود و بالگرد حامل وی و همراهانش در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان‌شرقی دچار سانحه شد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->