آتش‌نشانان مشهدی مانع انفجار نشت الکل در شهرک صنعتی شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) جزئیات تازه از جنایت تولیدکننده پادکست در کانادا | چرا راوی «آخرین شاهد» همسرش را به قتل رساند؟ جزئیات تعطیلی چهارساعته واحد‌های صنفی مشهد از ۳ مرداد ۱۴۰۳ تا ۲۰ روز آینده | تابلو‌های تبلیغاتی اصناف خاموش شود خدمات دهی به بیماران سکته قلبی در سه مرکز درمانی مشهد بیش از ۳۰ درصد سالمندان یک بار در عمر خود، سقوط را تجربه می‌کنند سازمان سنجش کشور به تشریح اقدامات ۳۳ ماه گذشته خود پرداخت همه‌چیز درباره مراسم ازدواج «آنانت آمبانی» و «رادیکا مرچنت» آیا پشه آئدس به خراسان شمالی رسیده است؟ جلوگیری از ۵۰۰ سقط جنین سالم در مشهد و خراسان‌رضوی نقش انرژی خورشیدی در شکل‌دادن به شهرهای پایدار آینده پیرترین ببر سیبری ایران در باغ‌وحش ارم تلف شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) با گریه و لج بازی کودک برای رسیدن به خواسته‌هایش چه کنیم؟ وجود پشه آئدس در ۶ استان کشور (۲ مرداد ۱۴۰۳) الزام در دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان سربازی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم هوای گرم تا اوایل هفته آینده آخرین وضعیت پرونده «کورش کمپانی» تشریح شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) چگونه هزینه‌های سفر به روسیه را کنترل کنیم؟ بازداشت ۲ تن از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی (۲ مرداد ۱۴۰۳) هدفگذاری دانشگاه ها در دولت چهاردهم منطقی و مسئله محور شود ارائه خدمات در ۵۶ سلامتکده دولتی و خصوصی و درمان سرپایی با طب ایرانی استان خراسان رضوی جز مناطق عاری از بیماری مالاریا است
سرخط خبرها

طرح رتبه‌بندی معلمان در دولت شهید جمهور اجرا شد

  • کد خبر: ۲۲۹۶۱۵
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
طرح رتبه‌بندی معلمان در دولت شهید جمهور اجرا شد
مشاور وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی در راستای بن مایه تفکر رییس جمهور شکل گرفت، گفت: رتبه‌بندی معلمان که در راستای کیفیت بخشی و توانمندسازی معلمان انجام شد، توسط شخص رئیس جمهور پشتیبانی و به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش شهرآرانیوز، ضرغام پرنیان، با بیان اینکه یکی از خصوصیات رئیس جمهور توجه به نقش مردم در حکمرانی بود، گفت: ایجاد قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی در راستای بن مایه تفکر رییس جمهور شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه در کنار ساختار آموزش و پرورش این قرارگاه ماموریتش بسیج کردن دستگاه‌ها و نهاد‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در راستای رفع مشکلات تعلیم و تربیت است، افزود: این قرارگاه در راستای نگاه رییس جمهور، به حل فاصله‌های بی‌عدالتی در مناطق کم برخوردار مرزی، عشایری و حاشیه شهر‌ها می‌پردازد.

مشاور وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه یکی از تلاش‌های رییس جمهور این بود که در حوزه عدالت، تمام ابزار‌ها به کار گرفته شود، افزود: گروه‌های جهادی دانش آموز و معلم در راستای این قرارگاه در بسط این نگاه با هم افزایی گروه‌های جهادی مردمی وغیره... که یکی از ساحت‌های مسئولیت اجتماعی ارکان آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین است، تشکیل شده است.

پرنیان با بیان اینکه اگر نگاه رییس جمهور نبود این قرارگاه که مایه رسیدگی به مناطق مرزی، محروم، عشایر و حاشیه شهرهاست، شکل نمی‌گرفت، گفت: برای اولین بار گروه‌های جهادی معلم و دانش‌آموز شکل گرفت تا نقش مردم را در دل کمک به وزارت آموزش و پرورش، پرورش دهد.

وی با بیان اینکه یکی از کار‌های شاخص دولت ساخت میانگین روزانه هشت مدرسه بود، افزود: سند تحول بنیادین که در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب و به مرحله پیاده سازی رسیده، با پشتیبانی و مطالبه گری شخص رئیس جمهور شهید محقق شد؛ همچنین رتبه بندی معلمان که در راستای کیفیت بخشی و توانمندسازی معلمان بود که دو دولت زیر بار آن نمی‌رفت، توسط شخص رئیس جمهور پشتیبانی و اجرا شد.

مشاور وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه رئیس جمهور توجه ویژه به مناطق محروم داشتند، ادامه داد: سیستان و بلوچستان که پایلوت محرومیت‌ها در نظام آموزشی است ۲۲ درصد رشد توسعه ساخت و ساز را در دولت آیت الله رییسی تجربه کرد که یقینا اگر در قید حیات می‌ماندند این رشد به بیش از ۴۰ درصد می‌رسید که انقلاب رسیدگی به منطقه محروم سیستان و بلوچستان بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->