ظرفیت اسکان اضطراری بدون محدودیت در کاشمر ایجاد می‌شود ۱۲ نفر در پی وقوع پس لرزه ۳.۸ ریشتری کاشمر مصدوم شدند (یکم تیرماه ۱۴۰۳) مامور قلابی در مشهد به دام افتاد (یکم تیرماه ۱۴۰۳) دانشگاه شهید بهشتی در خصوص قطع همکاری با محمد فاضلی توضیحاتی ارائه کرد بازگشت نخستین گروه حجاج خراسانی به مشهد مقدس | روند بازگشت حجاج تا ۱۴ تیرماه ادامه دارد + فیلم واریز مابه‌التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از فردا شنبه (۲ تیرماه ۱۴۰۳) +جد‌ول زلزله کاشمر به ۹۰۰ واحد مسکونی خسارت زد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (یکم تیرماه ۱۴۰۳) | پیش‌بینی بارش‌های رگباری با احتمال ایجاد سیلاب در خراسان رضوی وزش باد و نوسان نسبی دما در نوار شمالی کشور | اهواز گرم‌ترین مرکز استان ایران (یکم تیرماه ۱۴۰۳) آغاز ثبت‌نام وام ۳۰ میلیون‌‌تومانی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی + جزئیات (یکم تیر ۱۴۰۳) اجرای حکم قطعی یکی از پرونده‌های وحید اشتری ریزش چاه به عمق ۱۳۰ متر روی کارگر| ۲۰ آتش نشان از ۹ ساعت قبل همچنان مشغول کار هستند حریق منزل مسکونی در خیابان سیدی مشهد| ۷ شهروند توسط آتش‌نشانان نجات یافتند اصلاح فرهنگ سلامت از مهدکودک‌ها و مدارس برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت دبیرستان‌های نمونه دولتی و فرهنگ در ۲۰ تیرماه نجات جان ۶۰ نفر از غرق‌شدگی در مازندران طی ۲۰ روز قتل مرد جوان در خانه ارثی جنوب تهران + جزییات مرد معتاد همسرش را مقابل چشم فرزندان به قتل رساند آتش‌سوزی گسترده در انبار کارخانه تولید موادغذایی در غرب تهران حریق انبار زغال با تلاش ۲۱ آتش‌نشان اطفا شد (۳۱ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

طرح رتبه‌بندی معلمان در دولت شهید جمهور اجرا شد

  • کد خبر: ۲۲۹۶۱۵
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
طرح رتبه‌بندی معلمان در دولت شهید جمهور اجرا شد
مشاور وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی در راستای بن مایه تفکر رییس جمهور شکل گرفت، گفت: رتبه‌بندی معلمان که در راستای کیفیت بخشی و توانمندسازی معلمان انجام شد، توسط شخص رئیس جمهور پشتیبانی و به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش شهرآرانیوز، ضرغام پرنیان، با بیان اینکه یکی از خصوصیات رئیس جمهور توجه به نقش مردم در حکمرانی بود، گفت: ایجاد قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی در راستای بن مایه تفکر رییس جمهور شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه در کنار ساختار آموزش و پرورش این قرارگاه ماموریتش بسیج کردن دستگاه‌ها و نهاد‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در راستای رفع مشکلات تعلیم و تربیت است، افزود: این قرارگاه در راستای نگاه رییس جمهور، به حل فاصله‌های بی‌عدالتی در مناطق کم برخوردار مرزی، عشایری و حاشیه شهر‌ها می‌پردازد.

مشاور وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه یکی از تلاش‌های رییس جمهور این بود که در حوزه عدالت، تمام ابزار‌ها به کار گرفته شود، افزود: گروه‌های جهادی دانش آموز و معلم در راستای این قرارگاه در بسط این نگاه با هم افزایی گروه‌های جهادی مردمی وغیره... که یکی از ساحت‌های مسئولیت اجتماعی ارکان آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین است، تشکیل شده است.

پرنیان با بیان اینکه اگر نگاه رییس جمهور نبود این قرارگاه که مایه رسیدگی به مناطق مرزی، محروم، عشایر و حاشیه شهرهاست، شکل نمی‌گرفت، گفت: برای اولین بار گروه‌های جهادی معلم و دانش‌آموز شکل گرفت تا نقش مردم را در دل کمک به وزارت آموزش و پرورش، پرورش دهد.

وی با بیان اینکه یکی از کار‌های شاخص دولت ساخت میانگین روزانه هشت مدرسه بود، افزود: سند تحول بنیادین که در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب و به مرحله پیاده سازی رسیده، با پشتیبانی و مطالبه گری شخص رئیس جمهور شهید محقق شد؛ همچنین رتبه بندی معلمان که در راستای کیفیت بخشی و توانمندسازی معلمان بود که دو دولت زیر بار آن نمی‌رفت، توسط شخص رئیس جمهور پشتیبانی و اجرا شد.

مشاور وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه رئیس جمهور توجه ویژه به مناطق محروم داشتند، ادامه داد: سیستان و بلوچستان که پایلوت محرومیت‌ها در نظام آموزشی است ۲۲ درصد رشد توسعه ساخت و ساز را در دولت آیت الله رییسی تجربه کرد که یقینا اگر در قید حیات می‌ماندند این رشد به بیش از ۴۰ درصد می‌رسید که انقلاب رسیدگی به منطقه محروم سیستان و بلوچستان بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->