پیام ستاره‌های پرسپولیس: اول تسویه‌حساب، بعد تمدید قرارداد بیرانوند فردا قراردادش را فسخ می‌کند؟ پرسپولیس به دنبال مربی ایرانی هم هست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایتالیا و آلبانی در یورو۲۰۲۴| گام لرزان مدافع عنوان قهرمانی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و گل‌گهر در جام حذفی(۲۶ خرداد ۱۴۰۳)| سپاهان به دنبال جام نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و کرواسی در یورو۲۰۲۴| لشگر شکست‌خورده مودریچ پخش زنده بازی ایتالیا و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین اسپانسر‌ها رغبتی برای حمایت ورزش بانوان ندارند پخش زنده بازی سپاهان و گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سوئیس و مجارستان در یورو۲۰۲۴ والیبالیست ۲۱ ساله مشهدی در تور شهداب نتیجه بازی شهرداری گرگان و هیروشیما ژاپن در رده‌بندی آسیا | شاگردان هاشمی، چهارم آسیا شدند پخش زنده بازی اسپانیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین استقلال جای حسینی دروازه‌بان خارجی می‌آورد پخش زنده بازی مجارستان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین احتمال جدایی یامگا و ۱۱ بازیکن استقلال هزینه ۲۵۰ میلیاردتومانی قایدی برای استقلال با اجرای طرح مولدسازی در ورزش، تا یک دهه آینده از توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بی‌نیاز خواهیم بود دعوت از قلعه‌نویی برای حضور در مراسم قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی
سرخط خبرها

باشگاه پیکان: عدالت نیست درورزشگاهی جز دستگردی با استقلال بازی کنیم

  • کد خبر: ۲۲۹۶۱۸
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
باشگاه پیکان: عدالت نیست درورزشگاهی جز دستگردی با استقلال بازی کنیم
باشگاه پیکان به سازمان لیگ اعلام کرده در راستای برقراری عدالت میان همه تیم‌ها بازی این تیم مقابل استقلال باید در ورزشگاه پاس یا همان دستگردی برگزار شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه پیکان با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرده در هفته پایانی لیگ برتر هرگز حاضر نیست در ورزشگاه جز پاس تهران یا همان دستگردی سابق بازی کند.

پیکان از ابتدای فصل در تمام بازی‌های خانگی در ورزشگاه پاس یا همان دستگردی سابق از مهمانان خود پذیرایی کرده است. این ورزشگاه سابق ورزشگاه اختصاصی تیم پاس تهران بود و در شهرک اکباتان تهران واقع است، اما بعد از انحلال فعالیت‌های ورزشی حرفه‌ای تیم پاس ورزشگاه این تیم که به عنوان شهید دستگردی شناخته می‌شد به ورزشگاه پاس قوامین تغییر نام داد و در نهایت نیز بانک سپه این مجموعه را خرید و اکنون نام این ورزشگاه پاس سپه است هرچند که همچنان به عنوان ورزشگاه پاس شناخته می‌شود.


این ورزشگاه بعد از تغییرات چند باره نامش در اختیار تیم‌های بدون هوادار تهرانی قرار گرفت تا بازی‌های خانگی خود را  در این ورزشگاه برگزار کنند.  

درحال حاضر تیم‌های پیکان و هوادار با پرداخت هزینه قابل توجهی از این ورزشگاه استفاده می‌کنند و حتی در بازی با رقبای پر هواداری همچون استقلال و پرسپولیس نیز در همین ورزشگاه مقابل استقلال و پرسپولیس قرار گرفته اند.

البته ابتدای فصل به دلیل نا آماده بودن چمن ورزشگاه پاس بازی تیم‌های پیکان و پرسپولیس به ورزشگاه دیگری منتقل شد، اما اکنون چمن ورزشگاه پاس وضعیت بسیار ایده‌الی دارد و مشکلی برای برگزاری بازی هفته آخر پیکان و استقلال در میان نیست.

البته استقلالی‌ها معتقدند که بازی هفته آخر تیم شان با پیکان به دلیل در پیش شانس بالای قهرمانی باید با حضور تماشاگران برگزار شود تا چشن احتمالی نیز با حضور مردم برگزار شود، اما باشگاه پیکان اعتقاد دیگری دارد  و معتقد است برگزاری این بازی در ورزشگاهی جز پاس باعث اجحاف در حق دیگر تیم‌ها خواهد شد.

به این ترتیب باید منتظر نظر نهایی سازمان لیگ بود و اینکه آیا بازی استقلال و پیکان در ورزشگاه پاس انجام خواهد شد یا خیر؟!

این ورزشگاه به دلیل قرار داشتن در موقعیتی خاص همواره از پذیرایی تماشاگر محروم است و بازی نهایی نیز بدون حضور هوادار انجام خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->