استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی از مصادیق جرم انتخاباتی است پیرترین زندانی اوین پیرمرد ۹۳ ساله است| آمار زندانیان مهریه در تهران چند نفر است؟ معمای مرگ پیک موتوری در کنار اتوبان (۴ تیرماه ۱۴۰۳) بالک بازار لوازم آرایشی را از محصولات تقلبی و قاچاق نجات می‌دهد کشتار هولناک خانواده تهرانی به دست دختر ۱۸ ساله شان! نجات سه شهروند از حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۴ تیرماه ۱۴۰۳) غرق شدن دختر ۱۳ ساله در بند فریمان (۴ تیر ۱۴۰۳) کشف ۶۷ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان خراسان‌رضوی (۴ تیر ۱۴۰۳) انسداد جاده چالوس تکذیب شد (۴ تیر ۱۴۰۳) آتش‌سوزی سنگین انبار مبلمان در بولوار سجاد مشهد (۴ تیر ۱۴۰۳) + ویدئو آیا «تتلو» در عید غدیر آزاد خواهد شد؟ ترفند‌هایی برای خوشبو کردن لباس‌های داخل کمد و کشو‌ها رابطه افزایش عمر با نجات کره زمین ۵۰.۶ درجه سانتیگراد | اهواز رکورددار گرما در خوزستان رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از بستری ۵۰ زائر ایرانی در عربستان خبر داد امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌رضوی به ۱۰۰ فرد گرفتارشده بعد از سیلاب در کلات آمار‌های تکان‌دهنده از اعتیاد در خراسان‌رضوی؛ ۲۷ درصد از معتادان تحصیل‌کرده هستند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۴ تیر ١۴٠٣) | افزایش دما و تداوم وزش باد بهترین خوراکی برای تناسب اندام؛ هر روز یک وعده تخم مرغ
سرخط خبرها

زائران رضوی در بازگشت به شهر‌های خود تعجیل نکنند | جاده‌های خراسان رضوی لغزنده است (۳ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۹۸۸۹
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
زائران رضوی در بازگشت به شهر‌های خود تعجیل نکنند | جاده‌های خراسان رضوی لغزنده است (۳ خرداد ۱۴۰۳)
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت:زائران و شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهید جمهور در بازگشت به شهرهای خود تعجیل نکنند.

محسن ذاکریان عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: با توجه به سیل حضور زائران حاضر در مشهد برای برگشت به شهرهایشان و با توجه به اینکه بیش از۹۰ درصد با خودروی شخصی به مشهد سفر کردند، درخواست داریم این عزیزان در بازگشت از شتاب و خستگی خودداری و با آرامش در طول یکی، دو روز آینده باز گردند تا شاهد حوادث جاده‌ای نباشیم.

وی با بیان اینکه هزار و ۸۳۷ نفر از حاضران در آیین تشییع شهیدجمهور توسط نیرو‌های هلال احمر امدادرسانی شدند، ضمن قدردانی از تمامی مردم شریف و هموطنان به واسطه اینکه بزرگترین تجمع انبوه چهل سال گذشته را امروز در مشهد رقم زدند، گفت: با توجه به حضور و همکاری موثر نیرو‌های امدادی شاهد کمترین آسیب بین حاضران و شرکت کنندگان بودیم.

وی ادامه داد: از زمان آغاز مراسم تشییع تا ساعت ۱۸ امروز تعداد ۶۲۴ نفر در ازدحام جمعیت مصدوم شدند که ۶۲ نفر از این شمار نیاز به انتقال به بیمارستان و مراکز درمانی داشتند که از طریق با خط سبز امدادی به سرعت توسط آمبولانس‌های پیش بینی شده انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: همچنین ۵۶۲ نفر از خدمات درمان سرپایی و ۶۵۱ نفر نیز از خدمات سلامت محور بهره‌مند شدند. وی ادامه داد: خوشبختانه در این مدت هیچ بیمار بدحالی نداشته ایم.

ذاکریان گفت: مصدومان بیشتر دچار نفس تنگی، افت فشار ناشی از حضور در ازدحام، کوفتگی بدن، شکستگی و آسیب به اندام‌ها شده بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->