برخورد ۲ خودرو سواری در جاده اسفراین یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت آپارتمان‌نشینی، نور خورشید و کمبود ویتامین دی! قتل غیرعمد با تماس یک مزاحم! حادثه در یک شهربازی| حدود ۳۰ نفر از چرخ‌وفلکِ وارونه، آویزان ماندند مرگ ۶ حاجی بر اثر گرمازدگی اغفال دختر جوان با شگرد ازدواج و مهاجرت به اروپا توسط شاگرد قهوه‌خانه تصادف پژو ۴۰۵ در روستای بوژان نیشابور پنج مصدوم برجا گذاشت (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل فجیع مرد ثروتمند به‌خاطر طمع ۱۴میلیاردی دوستانش! ضرب‌الاجل تعزیرات برای سازمان‌های هواپیمایی و حمایت سلول درمانی، درمان «زخم پای دیابتی» را ممکن ساخت دومین جسد حادثه معدن شازند از زیر آوار بیرون کشیده شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) بازگشایی جاده چالوس بعد از ۳ روز (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل خونین به خاطر فحاشی! واکنش سردار کمالی به خبری در مورد کاهش مدت سربازی سودای شکار کبوتر بالای تیر برق، جان جوان مشهدی را گرفت! صدور مجوز تاسیس مرکز منطقه‌ای اقلیم سازمان جهانی هواشناسی در تهران ریزش معدن در محدوده جاده اراک-توره | ۴ نفر در زیر آوار (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات استخدام نیروی جدید در پلیس آیا گرمای هوا باعث تشدید میگرن می‌شود؟ ابتلای ۹۰ نفر به تب دنگی در کشور تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

رمزگشایی ۳۳۰ فقره سرقت در مشهد

  • کد خبر: ۲۳۰۱۷۷
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
رمزگشایی ۳۳۰ فقره سرقت در مشهد
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: با تلاش گارآگاهان پلیس آگاهی یک باند حرفه‌ای سرقت متلاشی و ۳۳۰ فقره سرقت رمزگشایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمد نگهبان در تشریح دستگیری متهمان اظهارکرد: در پی گزارش سرقت‌های سریالی خودرو‌های سواری در حوزه استحفاظی کلانتری شهید فیاض بخش و میدان جهاد تیمی از اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی مشهد موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی سرقت‌ها مشخص شد شیوه و شگرد همه سرقت‌ها به یک شکل بوده و سارقان به صورت ۳ نفره شبانه با شناسایی خودرو‌های پراید فاقد تجهیزات ایمنی در کمتر از ۲ دقیقه سرقت کرده اند.

سردار نگهبان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد با تجمیع پرونده‌های سرقت و تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته تحقیقات خود را آغاز و با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی یکی از متهمان را که فردی سابقه دار است را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی بیان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در شهرک سیدی شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی قضائی او و همدستش را که با هم برادر هستند را دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان که دارای سوابق متعدد کیفری هستند طی چندین مرحله بازجوئی فنی و مواجهه با ادله پلیس و مستندات کشف شده از مخفیگاه شان لب به اعتراف گشود و به سرقت ۳۰ دستگاه خودرو سواری با فراوانی پراید و ۳۰۰ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو طی هفت ماه گذشته در سطح شهر مشهد و فروش اموال مسروقه به ۳ نفر مالخر در بولوار توس و طبرسی شمالی اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در ادامه این عملیات با اطلاعات بدست آمده مخفیگاه عضو دیگر این باند و افراد مالخر با هماهنگی قضائی دستگیر و در این رابطه تعداد زیادی اموال مسروقه شامل  کامپیوتر خودرو،  لاستیک، رینگ‌های فولادی  و آلومینیومی، انواع آچارآلات، انواع سیستم‌های صوتی  وبرقی  متعلق به  خودرو‌های سواری،  انواع آچارآلات مربوط به  خودرو  مانند جک، آچار  چرخ و... کشف شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->