بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال| درد سر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد | ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش
سرخط خبرها

سید حسین حسینی: هواداران بیایند تا صدر را پس بگیریم

  • کد خبر: ۲۳۰۳۹۶
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
سید حسین حسینی: هواداران بیایند تا صدر را پس بگیریم
سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال از هوادارن این تیم خواست به ورزشگاه بروند تا استقلال صدر جدول را پس بگیرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سید حسین حسینی، دروازه‌بان معتقد است که این تیم قابلیت بازگشت به صدرجدول را دارد. سید حسین می‌گوید: «فوتبال قابل پیش بینی نیست. همان طور که ما هفته پیش صدر جدول را از دست دادیم، ممکن است باز هم به صدربرگردیم. فقط کافی است کار خودمان را انجام بدهیم و بازی را ببریم.» حسینی سپس درباره شرایط تیمش دربازی قبل گفت: «ما لحظات سختی را پشت سر گذاشتیم و نتوانستیم هواداران را خوشحال کنیم. ازهمه هوادارن عذرخواهی می‌کنیم. لیگ هنوزتمام نشده و الان وقت مناسبی برای انتقاد از ما نیست. مابا تمام کم و کاستی‌ها تا هفته بیست و هشتم زحمت کشیدیم. برای خوشحال کردن هوادارن جنگیدیم و هیچ چیزی کم نگذاشتیم. ما با هم متحد شدیم تا شما را خوشحال کنیم.» 


دروازه‌بان استقلال براین باورد است که با اتحاد و همدلی می‌شودشرایط را تغییر داد: «فقط کافی است دست به دست هم بدهیم واز این مانع سخت عبور کنیم. هنوز چیزی تمام نشده است. در فوتبال هراتفاقی ممکن است رخ دهد. باید تاکید کنم و به همه هواداران بگویم که دراین دو هفته با همه وجود می‌جنگیم و چیزی کم نخواهیم گذاشت. از همه هوادارن می‌خواهم با همه وجود ما را حمایت کنند. دست به دست هم بدهیم و دو بازی بعد را با برتری پشت سربگذاریم. متحدتر و قوی‌تر باید کنار هم باشیم. سه شنبه شب می‌تواند شب استقلال باشد. باید دست به دست هم بدهیم و قوی باشیم و همدیگر را حمایت کنیم. امیدوارم فصل با خوشحالی ما تمام شود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->