سرخط خبرها

سه جایزه روسیه برای «میان صخره‌ها»

  • کد خبر: ۲۳۰۷۱۹
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
سه جایزه روسیه برای «میان صخره‌ها»
فیلم «میان صخره‌ها» به نویسندگی و کارگردانی مختار عبداللهی از جشنواره قهرمان روسیه سه جایزه گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلم «میان صخره‌ها» به نویسندگی و کارگردانی مختار عبداللهی و تهیه‌کنندگی محمد احمدی جایزه بزرگ جشنواره، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و دیپلم افتخار بهترین بازیگر کودک (آندیا یحیی‌پور) را دریافت کرد.

داستان این فیلم درباره ابراهیم و ایلما خواهر و برادری چوپان است که در نبود پدر و مادر خود، گوسفندان را برای چرا به دشت می‌برند، ولی در این میان مشکلاتی رخ می‌دهد که باید با آنها مواجه شوند. حمیدرضا غیبی، آندیا یحیی‌پور، اسماعیل مرادی و مریم آل‌احمد بازیگران این فیلم هستند.

«میان صخره‌ها» نخستین تجربه عبداللهی در تولید فیلم بلند محسوب می‌شود و پیش از این در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی داکا، کرالای هند، باف سوئد، کودک لاکنو، سئول کره جنوبی، تورنتو کانادا، ولز انگلستان و ... نمایش داده شده و جایزه ویژه داوران و پروانه زرین بهترین بازیگر کودک را از سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و جوایز بهترین فیلم و بهترین بازیگر را از هجدهمین جشنواره بین‌المللی درون خانوادگی (Within the family) روسیه دریافت کرده است. «میان صخره‌ها» با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی تولید شده است. جشنواره قهرمان از ۳۱اردیبهشت تا ۴ خردادماه در شهر کراسنویارسک روسیه برگزار شد.

منبع: دنیای اقتصاد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->