طائب در مشهد: انتخابات، نفرت‌پراکنی نیست؛ با نفرت در رقابت، نمی‌توان کشور را اداره کرد اربعین شهدای جمهور در تهران و مشهد برگزار می‌شود تأکید استاندار خراسان‌رضوی بر نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در عرصه انتخابات پیش رو ۶۵۰ هزار مترمربع از معابر شهر مشهد از ابتدای سال آسفالت شده است رئیس بازرسی انتخابات خراسان‌رضوی: کارکنان دولت در ساعات اداری حق انجام فعالیت‌های انتخاباتی را ندارند حمله پهپادی مقاومت عراق به ایلات پس از عملیات مشترک با ارتش یمن برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما (۳ تیر ۱۴۰۳) ۸ تیرماه، فرصتی مهم برای میثاق با شهید رئیسی شهادت ۳۵۰ معلم و هشت هزار دانش آموز در غزه رئیس سابق شاباک: خطراتی حیاتی اسرائیل را تهدید می‌کند رسانه رژیم صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو (۲ تیر ۱۴۰۳) حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی (۲ تیر ۱۴۰۳) دومین مستند انتخاباتی علیرضا زاکانی منتشر شد + فیلم از ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری در مشهد چه خبر؟ + فیلم (۲ تیر ۱۴۰۳) دومین مستند انتخاباتی پورمحمدی منتشر شد + فیلم قاضی‌زاده‌هاشمی: خانه‌داری باید شغل درنظرگرفته شود توقف پخش مستند تبلیغاتی زاکانی حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه اشغالگران آمریکایی (۲ تیر ۱۴۰۳) ۲۲ متخلف انتخاباتی در فضای مجازی شناسایی شدند (۲ تیرماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مقتدی صدر از دولت عراق خواست سفیر آمریکا را اخراج کند و سفارت را ببندد

  • کد خبر: ۲۳۰۸۱۷
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
مقتدی صدر از دولت عراق خواست سفیر آمریکا را اخراج کند و سفارت را ببندد
رهبر جریان صدر عراق تأکید کرد: رژیم صهیونیستی یک کابینه آشوب است و صهیونیست‌ها تروریست‌هایی وقیح هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق گفت: پاک‌سازی نژادی، نسل‌کشی و بمباران اردوگاه‌ها در رفح تصویر واضحی از دشمنی با تمام ادیان آسمانی (اسلام، مسیحیت و یهودیت) است. اسرائیل تمام کسانی را که صهیونیست نیستند، می‌کشد و با این اقداماتش وجهه یهودیان را در سراسر جهان مخدوش می‌کند، به‌ویژه اینکه می‌خواهد به همه نشان بدهد نماینده یهودیان جهان است و بسیاری از آن‌ها بی‌گناه هستند.

طبق گزارش بغدادالیوم، وی افزود: بله؛ صهیونیست‌ها تروریست‌هایی وقیح هستند که با خدا و ادیانش دشمنی می‌کنند و خون تمام ادیان را با گستاخی مباح می‌شمرند. آیا خداوندی که تمام ادیان آسمانی به آن ایمان دارند، راضی است که یهودیان خون ادیان دیگر را بریزند؟ اگر صهیونیست‌ها بیهوده ادعا دارند که درباره حکمرانی در فلسطین برحق هستند، آیا حاکم حق دارد زنان و کودکان را بکشد و اردوگاه‌ها و بیمارستان‌ها را به بهانه مبارزه با تروریسم بمباران کند؟!

مقتدی صدر گفت: آیا حاکم حق دارد غزه را به زندانی از بدترین زندان‌ها تبدیل کند و بقیه مناطق در فلسطین اشغالی جزو بهترین مناطق جهان باشند. آیا غزه‌ای‌ها علف بخورند و یهودیان هر چیزی که لذیذ و خوشمزه است؟! مردم غزه آب آلوده بنوشند و مردم یهود هر چیزی که گواراست؟ ‍

مقتدی صدر گفت: این کابینه آشوب و تروریسم است و مستحق این نیست که یک «دولت» باشد به‌ویژه اینکه نام پیامبر خدا (اسرائیل، لقب حضرت یعقوب علیه‌السلام است) را بر خود نهاده است. پس به‌خاطر همه این‌ها، براساس تمام شرایع آسمانی نام‌گذاری صهیونیست‌ها به این اسم مجاز نیست؛ چراکه با پیامبران به دشمنی می‌پردازد و وجهه آن‌ها را خراب می‌کند و پیروان ادیان ابراهیمی و یکتاپرستی را می‌کشد.

وی افزود: اسرائیل رژیم شهرک‌سازی است که صاحبان وطن را طرد می‌کند و به دنبال توسعه‌طلبی در شرق و غرب است. همه این کار‌ها را با حمایت آمریکا و با تمام وقاحت و ظلم انجام می‌دهد. من مجدداً خواهان طرد سفیر آمریکا از عراق و بستن سفارت با روش‌های دیپلماتیک و بدون ریختن خون کسی هستم تا به آن‌ها اخلاق و صلح‌جویی را نشان بدهیم. این برای آن‌ها از اعمال زور دردناک‌تر است تا بهانه‌ای برای برهم‌زدن امنیت عراق نداشته باشند. همچنین از سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب می‌خواهم نقش فعالی در پایان‌دادن به این کشتار‌ها و تجاوز علیه مردم غزه داشته باشند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->