هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتا متوقف می کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست وزیر دفاع آمریکا:جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله می تواند به جنگ منطقه‌ای منجر شود تلفات جسمی و روانی ۶۲ هزار صهیونیست‌ در جنگ غزه خصوصیات شخصیتی شهید جمهور همانند شهید بهشتی بود | وجود رابطه تعاملی میان مدیریت خراسان رضوی و دستگاه قضایی کانادا خواستار خروج شهروندانش از لبنان شد وزیر خارجه آلمان: تنها با راه حل سیاسی می توان به رنج غزه پایان داد تهدید کاخ سفید: اوکراین در نشست سران ناتو دعوتنامه عضویت دریافت نخواهد کرد
سرخط خبرها

یحیی سریع: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۳ کشتی را هدف قرار دادیم (۷ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۰۶۷۰
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
یحیی سریع: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۳ کشتی را هدف قرار دادیم (۷ خرداد ۱۴۰۳)
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات‌های ارتش یمن علیه ۲ ناوشکن آمریکایی و ۳ کشتی در اقیانوس هند و دریای سرخ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات‌های جدید ارتش این کشور در اقیانوس هند و دریای سرخ خبر داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: ۳ عملیات مشترک را علیه ۳ کشتی در اقیانوس آرام و دریای سرخ اجرا کردیم. کشتی آمریکایی "LAREGO DESERT" و کشتی اسرائیلی "MSC MECHELA" را در اقیانوس هند هدف قرار دادیم. کشتی "MINERVA LISA" نیز که ممنوعیت ورود به بنادر فلسطین اشغالی را زیر پا گذاشت در دریای سرخ هدف قرار گرفت.

سریع در ادامه افزود: ۲ عملیات منحصر به فرد علیه ۲ ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ به اجرا درآمد. عملیات‌های نیروهای دریایی، موشکی و پهپادی اهداف خود را با موفقیت محقق کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ادامه داد: تا زمانی که حمله به نوار غزه و محاصره ملت فلسطین در این باریکه پایان نیابد، به یاری ملت مظلوم فلسطین ادامه می‌دهیم.

گفتنی است یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندرهای اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندرهای جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است. اما در مقابل، ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در حمایت آشکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به بهانه حمایت از دریانوردی در دریای سرخ چندین بار اراضی یمن را مورد هجوم قرار داده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->