تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها به از دست دادن حردانی توسط استقلال|صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد دو گزینه برای سرپرستی استقلال| یکی از میان پاشازاده و فاطمی پیام مهم رامین رضاییان به هواداران استقلال| کری خوانی ممنوع ادامه مذاکرات استقلال با حردانی نتیجه بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا+ ویدیو گل و خلاصه بازی| جهان به کام مسی
سرخط خبرها

احتمال حذف سید حسین حسینی از تیم ملی قوت گرفت

  • کد خبر: ۲۳۰۹۵۳
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
احتمال حذف سید حسین حسینی از تیم ملی قوت گرفت
گفته می‌شود سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال در لیست آینده تیم ملی قرار ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، لیست تیم ملی بعد از پایان هفته لیگ برتر از سوی سرمربی تیم ملی اعلام خواهد شد. در این لیست قرار است تلفیقی از جوان‌ها و با تجربه‌ها حضور داشته باشند.

درباره اینکه کدام بازیکنان جوان به لیست تیم ملی فراخوانده خواهند شد اطلاعات دقیقی در دست نیست، اما گفته می‌شود قلعه‌نویی بازیکنان جوانی مانند لیموچی را که در لیگ برتر عملکرد مطلوبی داشته‌اند را مورد توجه قرار داده است.  

درعین حال درباره اینکه چه کسانی از فهرست نهایی حذف خواهند شد نیز شایعات بسیاری به گوش می‌رسد. مهم‌ترین موضوعی که مطرح می‌شود اختصاص دارد به احتمال بالای حذف سید حسین حسینی از فهرست نهایی تیم ملی.


درباره اینکه حسینی چرا از تیم ملی خط خورده نیز روایت‌های متعددی به گوش می‌رسد، اما برخی معتقدند این حذف فنی نیست و به مسائل اخیر مربوط است.  

حال اینکه حسینی قطعا از فهرست نهایی کنار گذاشته شود هنوز نمی‌توان با قطعیت چیزی گفت تا لیست نهایی یکشنبه از سوی کادر فنی تیم ملی اعلام شود، اما چیزی که تا به امروز مطرح شده این است که حسینیدر فهرست نهایی بعدی تیم ملی جایی ندارد و دروازه‌بان دیگری به جا او دعوت خواهد شد.

البته حسینی در جریان بازی با گل گهر نیز دچار مصدومیت شد که درباره این مصدومیت نیز روایت‌های متعددی به گوش می‌رسد. برخی معتقدند حسینی برای اینکه زمان بازی را به نفع تیمش جلو ببرد به نوعی خود را به مصدومیت زده و برخی هم براین باورند که شاید حذف احتمالی از لیست آینده تیم ملی دلیل آن مصدومیت باشد.

به هرحال هرچه باشد وضعیت حسینی با تیم ملی به زودی روشن خواهد شد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->