نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و فرانسه(۱ تیر ۱۴۰۳) نتیجه بازی ایتالیا و اسپانیا در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل و خلاصه بازی| عذاب اسپالتی نتیجه بازی انگلیس و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| تساوی سرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان قهرمان شدند نکونام در استقلال ماندنی شد VAR و چالش ۱۰ تیم لیگ برتری برای میزبانی! امباپه به بازی با هلند می‌رسد؟ پخش زنده بازی ایران و فرانسه در لیگ ملت‌های والیبال (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها نتیجه بازی صربستان و اسلوونی در یورو۲۰۲۴ و ویدئو خلاصه بازی| تساوی جنجالی ویدئو جشن قهرمانی سپاهان در فینال جام حذفی(۳۱ خردادماه ۱۴۰۳) یورو ۲۰۲۴ یا مناظره انتخاباتی؟ | چالش علاقه‌مندان به سیاست و فوتبال! آغاز مذاکرات جدی استقلال با رامین رضاییان پخش زنده بازی دانمارک و انگلیس در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسپانیا و ایتالیا در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرمربی تیم ملی والیبال هلند: ایران رؤیای المپیک پاریس را از ما گرفت شرط ترابی برای تمدید مشخص شد؛ اول تسویه بعد مذاکره پخش زنده بازی اسلوونی و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و مس رفسنجان در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

سردار آزمون لالیگایی می‌شود؟

  • کد خبر: ۲۳۱۰۰۲
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
سردار آزمون لالیگایی می‌شود؟
مهاجم ایرانی بایرلوکوزن که با قراردادی قرضی راهی رم ایتالیا شده بود، به زودی به عنوان لالیگایی جدید ایران کار را در تیم جدیدش دنبال خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار آزمون روز جمعه آخرین بازی خود را با پیراهن تیم رم انجام خواهد داد. این مهاجم ایرانی مطابق انتظار به بایر لورکوزن باز نخواهد گشت و اتفاقا تیم جدید خود را هم انتخاب کرده است؛ جایی که او قرار است فصل آینده برای سویا اسپانیا توپ بزند.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که تا همین یکی دو ماه پیش بحث درباره احتمال ماندن سردار آزمون در پایتخت ایتالیا اوج گرفته بود و گفته می‌شد که دنیله ده روسی خواهان حفظ این مهاجم ایرانی شده است.

با این حال عدم توافق باشگاه رم با بایر لورکوزن بر سر مسائل مالی باعث شد که ماندن سردار آزمون در رم منتفی شود. از طرف دیگر با توجه به اتفاقات رخ داده مشخص بود که سردار و لورکوزن تمایلی به ادامه همکاری با یکدیگر ندارند و این بازیکن ایرانی باید یک تیم دیگر را برای آینده فوتبالی خود انتخاب کند.

حالا، اما خبر رسیده که سردار آزمون با باشگاه سویا اسپانیا به توافق رسیده و قرار است در فصل آینده رقابت‌های باشگاهی برای این تیم اسپانیایی به میدان برود. سویا باشگاهی بود که در نقل و انتقالات زمستانی نیز شرایط جذب سردار آزمون را مورد بررسی قرار داد و حتی به این انتقال نزدیک هم شد، اما در نهایت تمایل آزمون به ماندن در رم همه چیز را به تابستان موکول کرد.

حالا بعد از حضور در روسیه، آلمان و ایتالیا سردار آزمون قرار است بازی در یک لیگ معتبر اروپایی دیگر یعنی لالیگا را هم تجربه کند؛ جایی که قطعا چالش جذاب و هیجان‌انگیزی در انتظار این مهاجم ایرانی خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->