گزارش وزیر نیرو از مصرف برق در تابستان امسال شمار شهدای نوار غزه به ۳۸هزار و ۷۹۴ نفر رسید گفت‌وگوی تلفنی بن سلمان و پزشکیان| تاکید بر تداوم گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه شورای نگهبان برای یک سال آینده | آیت‌الله جنتی به‌عنوان دبیر شورای نگهبان ابقا شد آیا ادارات و بانک‌های استان کرمانشاه فردا (۲۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ منابع خبری از تمایل چند عضو اتحادیه اروپا برای بازگشایی سفارت خود در کابل خبردادند واکنش ضرغامی به احتمال حضورش در کابینه دولت چهاردهم رئیس سازمان ثبت احوال: روند تعویض نام و نام‌خانوادگی تغییر می‌کند بذرپاش: قانون ساماندهی بازار املاک و مسکن ابلاغ شد و سقف اجاره‌بها مشخص شد | تبعات حقوقی در انتظار مشاوران املاک متخلف سید حسن نصرالله: هرگز از حمایت غزه دست نمی‌کشیم | رژیم صهیونیستی در بدترین روز‌های خود بسر می‌برد گنابادی‌نژاد: دولت سیزدهم، هیچ‌گاه دچار حواشی نشد | حمایت از صنایع فرهنگی باید استمرار یابد کرامت انسانی در گرو الگوگیری از سیره و آموزه‌های معصومین(ع) است اعتراض زاکانی به انتقادات اعضای شورای شهر تهران؛ «کاملاً نادرست است» لایحه متناسب‌سازی حداقل‌بگیرها هم به مجلس ارائه شد | تصویب آیین‌نامه واردات خودروی مدل ۲۰۱۹ به‌بالا برای همه ایرانیان + فیلم شایسته‌سالاری معیار رئیس‌جمهور در انتخاب مدیران باشد شلیک پدافند هوایی در جاده قم، ارتباطی با سایت هسته‌ای نداشت اسماعیلی انتصابات جدید در وزارت فرهنگ را رد کرد + فیلم ویدئو | ظریف امشب به تلویزیون می‌رود (۲۷ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کار: رکورد تاریخی کاهش نرخ بیکاری در بهار ۱۴۰۳ شکست باقری در دیدار با لاوروف آخرین وضعیت همکاری‌های دوجانبه و مسائل منطقه‌ای را بررسی کرد
سرخط خبرها

اردوغان: حمله به اردوگاه آوارگان «پایان انسانیت» بود

  • کد خبر: ۲۳۱۲۳۶
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
اردوغان: حمله به اردوگاه آوارگان «پایان انسانیت» بود
رئیس‌جمهور ترکیه گفت که کشورش با هیچ کشوری خصومت ندارد و به اراضی کسی چشم ندوخته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی گفت: ما خصومت یا تعصبی علیه هیچ کشوری نداریم. ما به اراضی و حق حاکمیت کسی چشم ندوخته‌ایم.

طبق گزارش آناتولی، وی تاکید کرد: با تمامی کسانی که به منافع ترکیه احترام داشته و خواستار گسترش همکاری هستند، آماده گفتگو و تقویت روابط هستیم.

اردوغان افزود: هیچ کشوری در رزمایش افس-۲۰۲۴ (Efes-۲۰۲۴) هدف قرار نمی‌گیرد. تمرین ما با یک سناریوی عمومی مبتنی بر عملیات حمایت از صلح است. ما این فرصت را داریم که از سیستم‌های محلی و ملی استفاده کنیم که جدیدا اولین موجودی از ۳۳ سلاح، وسایل نقلیه و سیستم‌های مختلف را وارد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات متجاوزانه گروه‌های تروریستی به بهانه همه‌پرسی علیه تمامیت ارضی کشورمان و سوریه را از نزدیک دنبال می‌کنیم. ترکیه هرگز اجازه نخواهد داد که گروه تجزیه‌طلب در شمال سوریه و عراق، درست در کنار مرز‌های جنوبی ما یک کشور کوچک تروریستی ایجاد کند.

اردوغان گفت: به خوبی می‌دانیم که قرار است از طریق این سازمان چه کاری انجام شود و چه بازی‌هایی در منطقه ما صورت گیرد. وقتی صحبت از تمامیت ارضی و امنیت کشورمان می‌شود، ما به حرف کسی گوش نمی‌دهیم، در مقابل هیچ تهدیدی سر تعظیم فرود نمی‌آوریم. در مبارزه با تروریسم هر کاری را که لازم بود انجام داده‌ایم و در صورت مواجهه با شرایط مشابه، از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس جمهور ترکیه در ادامه گفت: سال گذشته با صادرات ۲۳۰ نوع محصول به ۱۸۵ کشور ۵.۵ میلیارد دلار کسب و قراردادی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۴۰ میلیون دلار امضا کردیم.

اردوغان حمله هوایی به اردوگاه آوارگان را «پایان انسانیت» خواند و گفت: کشتن ۳۶ هزار نفر (در غزه)، مجروح کردن بیش از ۸۰ هزار بیگناه، باریدن بمب بر روی غیرنظامیانی که در صف غذا هستند، جنگ نیست، نسل کشی است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->