انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در شمال تل‌آویو (۸ تیر ۱۴۰۳) بازدید استاندار خراسان رضوی از اتاق وضعیت مشهد | آرای خراسان رضوی تا کنون نمایانگر مشارکت بالا است + فیلم اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: میزان مشارکت و اقبال مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری، از انتخابات مجلس بیشتر است + فیلم کد نامزد‌های چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری چند است؟ (۸ تیر ۱۴۰۳) ویدئو | فیلم کامل حضور رهبر معظم انقلاب در شعبه اخذ رأی چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری (۸ تیر ۱۴۰۳) آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان همدان (۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه محسنی‌اژه‌ای در حرم شاه‌عبدالعظیم(ع)، رأی خود را به صندوق انداخت + فیلم مخبر: وزارت کشور عملکرد خوبی در این انتخابات داشته است + فیلم استاندار خراسان‌رضوی: رأی مردم، تعیین سرنوشت به دست خودشان است کدام آرا در انتخابات ریاست‌جمهوری، باطله محسوب می‌شوند؟ هاشمی در جماران: امیدوارم هرچه به‌صلاح مردم ایران است، از صندوق‌های رأی بیرون آید + فیلم آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شیراز (۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تبریز (۸ تیر ۱۴۰۳) استاندار خراسان‌رضوی: ۳ هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت و هزار و ۵۹ شعبه سیار در مشهد تعبیه شده است + فیلم آدرس شعب اخذ رأی در سراسر کشور (انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه ویدئو | سعید جلیلی برای انداختن رای خود در صندوق به مسجد امام حسن مجتبی(ع) محله مشیریه رفت ویدئو | محمدباقر قالیباف رای خود را به صندوق انداخت
سرخط خبرها

اردوغان: حمله به اردوگاه آوارگان «پایان انسانیت» بود

  • کد خبر: ۲۳۱۲۳۶
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
اردوغان: حمله به اردوگاه آوارگان «پایان انسانیت» بود
رئیس‌جمهور ترکیه گفت که کشورش با هیچ کشوری خصومت ندارد و به اراضی کسی چشم ندوخته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی گفت: ما خصومت یا تعصبی علیه هیچ کشوری نداریم. ما به اراضی و حق حاکمیت کسی چشم ندوخته‌ایم.

طبق گزارش آناتولی، وی تاکید کرد: با تمامی کسانی که به منافع ترکیه احترام داشته و خواستار گسترش همکاری هستند، آماده گفتگو و تقویت روابط هستیم.

اردوغان افزود: هیچ کشوری در رزمایش افس-۲۰۲۴ (Efes-۲۰۲۴) هدف قرار نمی‌گیرد. تمرین ما با یک سناریوی عمومی مبتنی بر عملیات حمایت از صلح است. ما این فرصت را داریم که از سیستم‌های محلی و ملی استفاده کنیم که جدیدا اولین موجودی از ۳۳ سلاح، وسایل نقلیه و سیستم‌های مختلف را وارد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات متجاوزانه گروه‌های تروریستی به بهانه همه‌پرسی علیه تمامیت ارضی کشورمان و سوریه را از نزدیک دنبال می‌کنیم. ترکیه هرگز اجازه نخواهد داد که گروه تجزیه‌طلب در شمال سوریه و عراق، درست در کنار مرز‌های جنوبی ما یک کشور کوچک تروریستی ایجاد کند.

اردوغان گفت: به خوبی می‌دانیم که قرار است از طریق این سازمان چه کاری انجام شود و چه بازی‌هایی در منطقه ما صورت گیرد. وقتی صحبت از تمامیت ارضی و امنیت کشورمان می‌شود، ما به حرف کسی گوش نمی‌دهیم، در مقابل هیچ تهدیدی سر تعظیم فرود نمی‌آوریم. در مبارزه با تروریسم هر کاری را که لازم بود انجام داده‌ایم و در صورت مواجهه با شرایط مشابه، از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس جمهور ترکیه در ادامه گفت: سال گذشته با صادرات ۲۳۰ نوع محصول به ۱۸۵ کشور ۵.۵ میلیارد دلار کسب و قراردادی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۴۰ میلیون دلار امضا کردیم.

اردوغان حمله هوایی به اردوگاه آوارگان را «پایان انسانیت» خواند و گفت: کشتن ۳۶ هزار نفر (در غزه)، مجروح کردن بیش از ۸۰ هزار بیگناه، باریدن بمب بر روی غیرنظامیانی که در صف غذا هستند، جنگ نیست، نسل کشی است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->