سرخط خبرها

نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی

  • کد خبر: ۲۳۱۵۲۵
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹
نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی
نمایندگان کشتی آزاد خراسان رضوی در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی در کسب مدال ناکام ماندند.

علی یعقوبی | شهرآرانیوز، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی طی ۲ روز در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان برگزار شد که سه نماینده خراسان رضوی حاضر در این مسابقات عملکرد خیلی ضعیفی داشتند و بر خلاف انتظاراتی که وجود داشته عنوان‌های خوبی کسب نکردند.

در پایان این رقابت‌ها، میلاد والی‌زاده در ۵۷، رضا مومنی در ۶۱، پیمان نعمتی در ۶۵، سینا خلیلی در ۷۰، محمد بخشی در ۷۴، فریبرز بابایی در ۷۹، محمد حسین نوروزیان در ۸۶، مبین عظیمی در ۹۲، مهدی حاجیلوئیان در ۹۷ و مرتضی جان محمدی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به عنوان قهرمانی رسیدند؛ که از نظر رده بندی تیمی ایران با ۲۵۰ امتیاز اول شد. ارمنستان و افغانستان هم در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

در این دوره از مسابقات خراسان رضوی دارای سه سهمیه به نام‌های احمد جوان، مصطفی نجفی و مصطفی طغانی بود که هر سه جزو نامداران و قهرمان کشتی محسوب می‌شوند.

احمد جوان از آینده داران کشتی خراسان رضوی است که در طی چند سال اخیر همیشه در اردو‌های تیم ملی حضور داشت و حتی در چند رقابت جهانی و آسیایی هم اعزام شده بود. اما در این رویداد نتوانست از ظرفیت‌های خود به نحو احسن استفاده کند. او در وزن ۵۷ کیلوگرم رقیب سرسختی همچون میلاد والی زاده دارد که امسال قهرمان شد. اما جوان به یک وزن بالاتر رفت و در وزن ۶۱ کیلوگرم مسابقه داد که با وجود تلاش‌هایی که داشت به مقام پنجم رسید. مصطفی نجفی دیگر نماینده خراسان رضوی در جام تختی بود که سابقه زیادی در این عرصه‌ها دارد. او که در وزن ۹۷ کیلوگرم به روی تشک رفته است توانست به مقام مشترک پنجمی برسد.

مصطفی طغانی دیگر کشتی گیر خراسانی در این رویداد بین المللی است که توانسته در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مقام مشترک سومی دست یابد. این کشتی گیر جوان تایبادی که ۲۲ سال دارد و با مشکلات زیادی هم دست و پنجه نر می‌کند از آینده سازان سنگین وزن محسوب می‌شود که الان در ترکیب تیم ملی با امیررضا معصومی و امیر زارع سرشاخ می‌شود. ولی نتوانست از حق و حقوق خود دفاع کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->