تعداد رای ها و نتیجه انتخابات دور اول ریاست جمهوری در استان تهران | سبقت پزشکیان از جلیلی کمبود ۱۷۶ هزار معلم در سال تحصیلی جدید | حدود ۷۲ هزار معلم تا مهر امسال بازنشسته می‌شوند تبلیغات نامزد‌های راه‌یافته به دور دوم، آغاز شد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) معاون رئیس جمهورآمریکا: مناظره با ترامپ، ساعت خوبی برای بایدن نبود تظاهرات بزرگ مردم کراچی در حمایت از فلسطین و توقف جنگ در غزه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی + عکس حملات روسیه در شرق اوکراین ۱۲ کشته بر جای گذاشت سرتیپ سریع: بزودی از قایق جدید نظامی نیروهای مقاومت یمن رونمایی می شود جنبش ملی «غیرمتعهد» آمریکا خطاب به بایدن: مسیر خود در مورد غزه را تغییر دهید اسپانیا به شکایت درباره نسل کشی اسرائیل می‌پیوندد ابراز نگرانی آلمان درباره دور دوم ریاست جمهوری ترامپ اذعان تل آویو به هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی دیگر در غزه زلنسکی باز هم از غرب سلاح خواست گروه های حقوق بشری، اظهارات ترامپ علیه فلسطینی ها را مصداق بارز نژاد پرستی دانستند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است + فیلم باقری: ایران بزرگترین قربانی سلاح شیمیایی در تاریخ معاصر است مقام حماس: ۷۰ درصد ساکنان نوار غزه با خطر قحطی مواجه هستند اخبار ضد و نقیض رسانه‌های عبری درباره توافق مبادله اسرا اذعان به شکست کارشناس اسرائیلی: دوره پیروزی‌های ما به پایان رسیده است
سرخط خبرها

یمن: تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن بدون پاسخ نخواهد ماند

  • کد خبر: ۲۳۱۵۴۶
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
یمن: تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن بدون پاسخ نخواهد ماند
شورای عالی سیاسی یمن با تاکید بر اینکه سیاست این کشور در حمایت از مردم فلسطین تا زمان توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و پایان محاصره آن تغییری نخواهد کرد، اعلام کرد: تجاوز اخیر آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی به یمن بدون پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش شهرآرانیوز، شورای عالی سیاسی یمن به ریاست «مهدی المشاط» رئیس این شورا، تجاوز نظامی و محاصره اقتصادی آمریکا علیه این کشور را پس از ناکامی آن در تغییر موضع صنعا در حمایت از ملت فلسطین مورد بررسی قرار داد.

شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد که تنش آفرینی اخیر با پاسخ قاطع و بازدارنده یمن مواجه خواهد شد و یمنی ها در مقابل حملات آمریکا به شهروندان و توانایی این کشور سکوت نخواهند کرد.

این شورا خاطرنشان کرد: تجاوز اخیر آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی که به شهادت و زخمی شدن دهها تن از شخصیت های غیرنظامی در تمام استان های یمن منجر شده است، بدون پاسخ نخواهد ماند و یمن به حمایت و پشتیبانی از ملت مظلوم یمن با همه امکانات موجود ادامه خواهد داد.

بر اساس گزارش‌ها، جنگنده‌های آمریکا و انگلیس پنجشنبه شب صنعا، پایتخت یمن را بمباران کردند. در جریان این حملات، منطقه «النهدین» در شهرستان «السبعین» در جنوب صنعا و همچنین اطراف فرودگاه بین المللی این شهر در شمال هدف حمله جنگنده‌های آمریکا و انگلیس قرار گرفت.

شورای عالی سیاسی یمن تصریح کرد که مردم این کشور به بسیج عمومی، حفظ حالت آماده باش با تمام توان و اراده شان ادامه خواهند داد.

این شورا همچنین تصریح کرد: فعالیت ها و مبارزات مرحله چهارم مقابله با ائتلاف متجاوز همچنان ادامه دارد و بهتر است این ائتلاف، جنایات رژیم صهیونیستی را در رفح و سراسر نوار غزه متوقف کند.

شورای عالی سیاسی یمن همچنین از عملیات نیروهای مسلح یمن و آخرین مورد آن یعنی هدف قرار دادن ناو هواپیمابر آیزنهاور در دریای سرخ تقدیر و اعلام کرد: حضور میلیونی مردم یمن در روز جمعه در میدان سبعین صنعا و مراکز استان ها تنها چند ساعت پس از حملات هوایی آمریکا و انگلیس، نشان دهنده ثابت قدمی ملت یمن در حمایت از مقاومت غزه فارغ از هزینه ها و پیامدهای آن است.

این شورا خاطرنشان کرد: تا زمان توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و پایان محاصره آن به موضع گیری هایش در حمایت از ملت فلسطین ادامه خواهیم داد.

شورای عالی سیاسی یمن با اعلام اینکه جنگ اقتصادی آمریکا علیه یمن با شکست مواجه خواهد شد، تصریح کرد: عربستان باید از دخالت در این زمینه و پیوستن به آمریکا خودداری کند زیرا جنگ اقتصادی و تحریم ها، باعث تحت فشار قرار دادن شهروندان یمن در شمال و جنوب کشور خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->