ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) در روز انتخابات (۸ تیر ۱۴۰۳) خبر جدید تأمین‌اجتماعی برای بازنشستگان | مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به‌زودی پرداخت می‌شود (۸ تیر ۱۴۰۳) زلزله نسبتاً شدیدی اردبیل را لرزاند (۸ تیر ۱۴۰۳) آیا مبتلایان به آستیگمات چشمی با لیزیک درمان می‌شوند؟ آیا تنهایی خطر سکته مغزی در سالمندان را افزایش می‌دهد؟ جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک اعترافات تکان دهنده مردی که پسرش را به قتل رساند مجازات قانونی پرداخت نکردن شارژ ساختمان چیست؟ آیا رسانه‌های اجتماعی نوجوانان را افسرده می‌کند؟ دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم
سرخط خبرها

جزییات دستگیری باند مرموز توزیع موادمخدر در پارک‌های مشهد

  • کد خبر: ۲۳۱۶۰۷
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
جزییات دستگیری باند مرموز توزیع موادمخدر در پارک‌های مشهد
افسران پلیس مشهد در یک عملیات برنامه ریزی شده باند مرموز توزیع موادمخدر در بوستان‌های محله خواجه ربیع مشهد را دستگیر کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، مرد پژوسوار مقابل چشمان معصوم دختران کم‌سن‌و‌سالش در حاشیه پارک مطهر دستگیر شد. فرزندانی که نمی‌دانستند پدرشان یکی از توزیع‌کنندگان مخوف موادمخدر در منطقه خواجه‌ربیع است و با شگردی مرموزانه تاکنون توانسته است برای خودش حاشیه امنی ایجاد کند. اما این متهم غافل از این بود که مشتری دست به نقدش با سفارش عمده، در واقع تیمی از مأموران انتظامی کلانتری خواجه‌ربیع هستند که از مدتی قبل برای او و نوچه‌اش تله گذاشته‌اند تا آنها را سر یک قرار صوری دستگیر کنند.

ماجرای این پرونده شبیه بسیاری از پرونده‌های دیگر با گزارش شهروندان و شکایت از دو توزیع‌کننده موادمخدر در سطح بوستان‌های منطقه خواجه‌ربیع آغاز شد. گزارشی که دستورات محرمانه سردار احمد نگهبان، جانشین فرمانده انتظامی استان را به همراه داشت.

گروهی از افسران با آغاز تحقیقات خود توانستند یکی از متهمان را شناسایی و زیرنظر بگیرند. هرچند تیم رسیدگی‌کننده پرونده مطمئن بود که با یک خرده‌فروش روبه‌روست، اما امکان دستگیری او را نداشتند، زیرا این فرد که پیش‌تر نیز دستگیر شده بود و مدتی در زندان بود، این‌بار تمام جوانب احتیاط را رعایت می‌کرد و پیش از رسیدن به مشتری‌اش هیچ موادمخدری با خود همراه نمی‌کرد.

البته این فرد در اصل نوچه یک ساقی بزرگ‌تر بود و متهم اصلی هیچ‌گاه با خریداران روبه‌رو نمی‌شد تا درصورت دستگیری همدستش، کسی نتواند او را شناسایی کند.

مأموران این اطلاعات را پس از چند روز کار عملیاتی و گسترده به دست آورده بودند و نمی‌خواستند این افراد را به‌راحتی از دست بدهند. آنها باید صبر می‌کردند و به‌طور نامحسوس خود را به اعضای این باند نزدیک می‌کردند. مأموران پس از چند روز پرسه‌زنی در سطح بوستان مطهر، بالاخره توانستند آن‌قدر به فرد توزیع‌کننده نزدیک شوند که به‌راحتی سفارشی بزرگ‌تر از حد معمول را از آنها قبول کند.

متهم بی‌خبر از اینکه در حال معامله با مأموران است، سرانجام صبح روز پنجشنبه گذشته، با پرایدش در حاشیه بوستان مطهر متوقف و با پلاستیکی که در دست داشت از خودرو پیاده شد، غافل از اینکه تک تک حرکاتش زیرنظر افسران مبارزه با موادمخدر کلانتری خواجه‌ربیع قرار دارد.

مأموران که شبیه مشتری سر قرار حاضر شده بودند، با دیدن ساقی این بوستان، فرصت را از دست نداده و بلافاصله به سراغش رفتند و او را دستگیر کردند. از درون پلاستیک همراه این فرد و جیب‌هایش پانزده بسته حشیش کشف شد. مأموران بلافاصله به‌سراغ پراید او رفتند و بیست بسته حشیش دیگر را از خودرویش کشف کردند. نکته مهم در این قسمت کشف یک قطعه کارت بانکی از جیب متهم بود که مربوط به یک زن بود، استعلام‌های بعدی نشان داد که کارت متعلق به همسر این فرد است. متهم برای ردگم‌کنی خریداران را وادار می‌کرد تا مبلغ موادشان را به صورت کارت به کارت به این حساب واریز کنند.

اما مهره اصلی این بازی فرد دیگری بود که هیچ‌گاه خودش سر قرار‌ها حاضر نمی‌شد. مأموران متوجه شده بودند که او هر روز با یک پژو ۴۰۵ مشکی‌رنگ به همراه همسر و دو دختر خردسالش اطراف بوستان‌هایی که نوچه‌اش در آن پرسه می‌زد حاضر می‌شود تا در صورت تمام شدن مواد، محموله جدید را در اختیارش بگذارد.

مأموران در کمین نشسته بودند که خودرو مشکی از راه رسید و شبیه بسیاری از شهروندان که با خودرو در حاشیه بوستان‌ها می‌ایستند، متوقف شد. او در حالی با چشم دنبال نوچه‌اش می‌گشت که افسران مبارزه با موادمخدر کلانتری خواجه‌ربیع به‌سراغش رفتند و او را در عملیاتی غافل‌گیرانه دستگیر کردند.

از خودرو این فرد نیز ۱۵۰ بسته حشیش آماده توزیع به وزن ۱۸۰ گرم کشف شد. این آخرین سکانس از اعضای سابقه‌دار این باند بود که در پوشش خانواده در سطح بوستان‌های مشهد اقدام به توزیع موادمخدر می‌کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->