ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد

  • کد خبر: ۲۳۱۶۱۶
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد
حسن تفتیان گفت: این سومین المپیک من است و شاید آخرین المپیکم باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن تفتیان خود را برای حضور در رقابت‌های ۱۰۰ متر دوومیدانی بازی‌های المپیک پاریس آماده می‌کند.

سریع‌ترین مرد ایران که سهمیه المپیک را در حال حاضر از طریق رنکینگ کسب کرده است در مورد شرایط تمرینی خود گفت: خدا را شکر توانستم در مسابقاتی که دارای امتیاز برای سهمیه المپیک است شرکت کنم. هفته گذشته در تور جهانی فرانسه بهترین رکورد فصلم که زمان ۱۰.۲۸ ثانیه بود، را ثبت کردم و دوم شدم. تمریناتم را هم در فرانسه ادامه خواهم داد. در دو مسابقه، یک تور جهانی و قهرمانی کشور در تهران شرکت خواهم کرد و خدا را شکر با توجه به وضعیت رنکینگ کسب سهمیه من قطعی است. ان‌شاءالله با مسجل شدن سهمیه‌ها برای حضور قدرتمند راهی باز‌های المپیک می‌شوم.

او ادامه داد: همانطور که می‌دانید این سومین المپیک من است و شاید آخرین المپیکم باشد. از این رو تمام تلاشم را می‌کنم تا با استفاده از تجربیات قبل و تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتم اول از همه نماینده خوبی برای مردم کشورم در پر بیننده‌ترین و جذاب‌ترین رقابت ورزشی دنیا باشم. همینطور برای اولین بار در تاریخ ایران به فینال رقابت‌های المپیک راه پیدا کنم.

تفتیان در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در تاریخ ۲۱ خرداد گفت: امیدوارم اعضای مجمع و خانواده دوومیدانی صرفا با توجه به پتانسیل افراد برای کمک به دوومیدانی رای بدهند تا ان‌شاءالله با آمدن رئیس جدید شاهد پیشرفت و بالا رفتن کیفیت دوومیدانی در ایران باشیم. همچنین دوستی و احترام متقابل به خانواده دوومیدانی را اولویت قرار دهد. از همین رو نماینده ورزشکاران، به نمایندگی از همه ورزشکاران باید رای بدهد نه اینکه به صورت شخصی یا با اعمال نظر برخی از افراد و گروه‌ها رای بدهند.

او ادامه داد: همانطور که در کمیسیون این دوستان را به عنوان نماینده انتخاب کردیم، باید با پیشکسوتان و ورزشکاران مطرح و افراد صاحب نظر مشورت کنند و در پایان با جمع‌بندی همه نظرات به فرد شایسته رای بدهند تا برای چهار سال بتواند با تمام توان به دوومیدانی خدمت کنند.

تفتیان در مود وضعیت فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: پس از تکرار دوران سرپرستی در فدراسیون دوومیدانی، خدا را شکر آقای مطیعی از روز اول برای برگزاری مجمع به فدراسیون آمد و به نظرم در این مدت کوتاه در فدراسیون دوومیدانی کار‌های خوب و بنیادینی انجام گرفت که از جمله آن مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون، برنامه ریزی برای کسب سهمیه و موفقیت ملی پوشان در بازی‌های المپیک است. امیدوارم مجمع در تاریخ مقرر برگزار شود که الحق و الانصاف برگزاری مجمع قبل از المپیک کار بزرگی بود.

او در مورد رسیدگی فدراسیون به وضعیت ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند، گفت: در همان روز‌های اول حضور آقای مطیعی و معتمدی طی جلسه‌ای همه ورزشکاران شانس سهمیه دعوت شدند، موضوعات و خواسته‌های همه بررسی و قرارداد بین فدراسیون و ورزشکار بسته شد. قرار بر این شد که تمام امکانات و رسیدگی و پیگیری‌های لازم از طرف فدراسیون انجام شود و ورزشکاران هم با آرامش کامل به فکر تمرین برای المپیک باشند. واقعا جا دارد از مجموعه فدراسیون دوومیدانی تشکر کنم.

سریع‌ترین مرد ایران در پایان گفت: برای همه ورزشکاران دوومیدانی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بچه‌ها در رقابت‌های انتخابی المپیک بدرخشند تا تیم دوومیدانی ایران در المپیک بزرگتر و با تعداد نفرات بیشتر باشد. علاوه بر این کسب مدال توسط ورزشکارانمان در غرب آسیا را تبریک می‌گویم.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->