حذف فتوحی از المپیک پاریس نخستین برد لیورپول با اسلات فاطمه مجلل به جدول شانس مجدد رفت + فیلم آیا استخر‌ها و پارک‌های آبی مشهد روز یکشنبه (۷ مردادماه ۱۴۰۳) تعطیل است؟ تراکتور - پرسپولیس، بدون تماشاگر می‌شود؟ بودجه استقلال برای خرید بازیکن تمام شد کلیه اماکن ورزشی مشهد، فردا (یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳)، تعطیل شد پایان مسابقات کشوری کونگ‌فو توآ جام امام‌رضا (ع) با قهرمانی خراسان و اصفهان درویش واسطه بازگشت انصاری به پرسپولیس احتمال تغییر نظر گاریدو در مورد سوارز پرسپولیس در محاصره دلال‌ها سرمربی سن‌ایچ: به آینده تیمم در لیگ برتر امیدوارم شفیعی: فرش‌آرا نیاز به هماهنگی بیشتر دارد | سن‌ایچ از تک موقعیت‌هایش استفاده کرد آغاز رسمی المپیک ۲۰۲۴ پاریس+ ویدیو افتتاحیه| با رنگ و بوی وحشت نقش پررنگ پروین در تغییر کادرپزشکی پرسپولیس نتیجه بازی فرش‌آرای مشهد و سن‌ایچ ساوه در لیگ فوتسال (۵ مرداد ۱۴۰۳) | حسرت فرش‌ در کسب اولین پیروزی فصل + فیلم تعطیلی اماکن ورزشی روباز شهرداری مشهد در روز‌های شنبه (۶ مرداد ماه ۱۴۰۳) و یکشنبه (۷ مرداد ماه ۱۴۰۳) هشدار بمب‌گذاری در پاریس ساعاتی قبل از افتتاحیه المپیک پاریس! جزئیات توقف حرکت قطار‌ها در فرانسه ساعاتی پیش از افتتاحیه المپیک پاریس
سرخط خبرها

کشمکش الاهلی و الاتحاد به‌خاطر قایدی

  • کد خبر: ۲۳۲۰۱۷
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
کشمکش الاهلی و الاتحاد به‌خاطر قایدی
اتحاد کلباء با توجه به درخشش مهدی قایدی در فصل جاری لیگ امارات خواستار ادامه همکاری با این مهاجم ایرانی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی قایدی فصل درخشانی را در لیگ امارات پشت سر گذاشت. این مهاجم ایرانی که به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی کرد، توانست در لیگ امارات ۱۲ گل برای تیمش به ثمر برساند تا عنوان بهترین گلزن تیمش را به دست آورد.

طبق اعلام سایت الخلیج امارات، باشگاه اتحاد کلباء دوست دارد که با مهدی قایدی ادامه دهد و به همین خاطر منتظر تصمیم باشگاه الاهلی است. قایدی بازیکن الاهلی است که در دو فصل اخیر به صورت قرضی برای تیم‌های استقلال و اتحاد کلباء به میدان رفته است. با توجه به درخشش این بازیکن ایرانی در اتحاد کلباء این احتمال زیاد است که او فصل بعد در ترکیب الاهلی به میدان برود.

قایدی با الاهلی قراردادی پنج‌ساله دارد که سه سال آن گذشته است. او تنها در فصل نخست از قراردادش برای الاهلی به میدان رفت.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->