نتیجه بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ و خلاصه بازی| شکست تلخ یاران رابرتسن نتیجه بازی آلمان و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| رستگاری در آخرین دقیقه علیرضا بیرانوند محروم می‌شود؟ روشنک: تاریخ برگزاری سوپر جام مشخص نیست| برنامه ریزی فصل بعد دشوار است بی‌توجهی پرسپولیس به تنها نماینده لیگ ایران در یورو | گولسیانی: هیچ تماسی برای تمدید قرارداد نداشته‌ام پخش زنده بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۰ میلیارد برای تمدید قرارداد ۴ بازیکن استقلال مشهد؛ میزبان ستاره‌های فوتسال ایران مهدی لیموچی، بازیکن احتمالی جدید پرسپولیس کیست؟ + رزومه و بیوگرافی نکونام قید یامگا را زد ترابی با تراکتور به توافق رسید، اما به یک شرط! سپاهان حریفان خود را در لیگ نخبگان آسیا شناخت حضور بازیکن ملی‌پوش استقلال در بازی محلی+عکس رفتار پهلوانانه علی نعمتی مدافع خراسانی پرسپولیس | ۹ زندانی در نیشابور آزاد شدند + عکس توافق پرسپولیس با سروش رفیعی سردار در راه قطر؟ توافق بیرانوند با تراکتور کامبک رحمتی به لیگ برتر مهاجم قرمزپوش در راه امارات + عکس
سرخط خبرها

پنجره نقل‌وانتقالات استقلال باز شد + عکس

  • کد خبر: ۲۳۲۰۴۸
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
پنجره نقل‌وانتقالات استقلال باز شد + عکس
فدراسیون جهانی فوتبال در نامه‌ای به باشگاه استقلال، پنجره نقل و انتقالاتی این تیم را باز کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از قطعی شدن حکم باشگاه سانتاکلارا علیه استقلال بابت عدم دریافت مطالبات باقیمانده این باشگاه پرتغالی از طرف ایرانی بابت انتقال قرضی محمد محبی به استقلال در لیگ بیست و دوم، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد و آبی‌ها نمی‌توانستند بازیکن جدیدی را جذب کنند ولی حالا قضیه کاملاً مرتفع شده است.

محمدرضا بختیاری معاون حقوقی و بین الملل باشگاه استقلال با تایید این مسئله به خبرورزشی گفت: «ما از مدت‌ها قبل توانستیم مطالبات سانتاکلارا پرتغال را تهیه کرده و از طریق یک بانک قطری کار‌های مربوط به نقل و انتقال پول را به صورت کاملاً قانونی انجام بدهیم ولی متاسفانه تابیدیه دریافت این پول از طرف پرتغالی‌ها نمی‌آمد و به همین خاطر طی یک ماه گذشته به طور جدی مسئله را دنبال کردیم و خوشبختانه امروز چهارشنبه شانزدهم خرداد ماه فیفا با ابلاغ یک نامه رسمی به باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال ایران، بسته شدن پرونده سانتاکلارا و به تبع آن بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال را اعلام کرد. این نامه در اختیار ما و مقامات مسئول در فدراسیون فوتبال قرار دارد و معنی آن این است که حتی اگر همین الان باشگاه استقلال بخواهد بازیکن جدیدی را وارد لیست خود بکند از نظر حقوقی هیچ منعی وجود ندارد.»

پنجره نقل‌وانتقالات استقلال باز شد + عکس

بختیاری در ادامه تصریح کرد: «یک نکته را باید توضیح بدهم که بعداً سوء تفاهم نشود. نامه فیفا برای ما رسیده و شما خودتان آن را ملاحظه می‌کنید، اما دلیل اینکه چرا هنوز در بخش تی ام اس سایت فدراسیون جهانی نام استقلال به عنوان باشگاهی که پنجره نقل انتقالاتی آن بازگشایی شده به چشم نمی‌خورد این است که آن بخش از سایت فیفا بر اساس قاعده روز‌های دوشنبه آپدیت می‌شود و قطعاً دوشنبه هفته آینده یعنی ۲۱ خرداد در آنجا هم نام استقلال را خواهید دید ولی همانطور که گفتم، با توجه به ابلاغیه رسمی فدراسیون جهانی فوتبال، در حال حاضر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز است و هیچ مشکلی برای جذب بازیکن نداریم.»

منبع: خبرورزشی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->