جوانان با چه انگیزه‌ای مهاجرت می‌کنند؟ ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد آپارتمان‌هایی که جلوی رشد هوش هیجانی کودک را گرفته اند! مشمولان ۳۵‌سال‌به‌‌بالا و حداقل دارای ۲ فرزند معاف می‌شوند نتایج یک پژوهش؛ ۲۸ میلیون ایرانی در مناطق درگیر با بحران آب زندگی می‌کنند ماجرای ضرب و شتم مامور «پارک خورشید» مشهد چه بود؟+ فیلم پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری سایبری با دعوت به گروه‌های انتخاباتی هشدار داد هر روز هفته برنج نخورید فراجا از بازگرداندن کلاهبردار فراری رمز ارز به کشور خبرداد سازمان حج و زیارت از احتمال تأخیر در پرواز‌های بازگشت حجاج ایرانی خبر داد در سال جاری، ۶۷۰ روستا و ١٨ شهر استان خراسان‌رضوی با تنش آبی مواجه هستند ۱۶ مورد نمونه مثبت هاری از ابتدای سال در خراسان‌رضوی شناسایی شد اعمال‌قانون ۱۷۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۶ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۳ تیر ۱۴۰۳) | بارش‌های رگباری باران و سیلابی‌شدن مسیل‌ها چطور در تابستان اوقات فراغت فرزندمان را پُر کنیم؟ چقدر در خواستگاری راستگو باشیم؟ با توجه به هشدار هواشناسی؛ مناطق تفرجگاهی تحت مدیریت حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تعطیل است توسعه روابط بین‌الملل در حوزه سلامت در مشهد در دستور کار قرار گرفته است
سرخط خبرها

دعوا در کافه زیرزمینی، قتل در کف خیابان پنجتن مشهد

  • کد خبر: ۲۳۲۱۷۸
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
دعوا در کافه زیرزمینی، قتل در کف خیابان پنجتن مشهد
نزاع خونین ۲ جوان در منطقه پنجتن به قیمت جان یکی از آنها تمام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ماجرای این پرونده نه‌چندان پیچیده، خیلی ساده و از یک کل‌کل در یک کافه زیرزمینی آغاز می‌شود. در این ماجرا دو جوان که برای کشیدن قلیان به این کافه غیرمجاز رفته بودند، ناگهان مقابل چشم دیگر افراد با هم درگیر می‌شوند. این دعوا با پادرمیانی دیگران خیلی زود تمام می‌شود، اما آتش خشم دو جوان فروکش نمی‌کند.

آنها ساعتی بعد دوباره در خیابان با هم روبه‌رو می‌شوند و این‌بار که هیچ واسطه‌ای نبوده است، با چاقو به همدیگر حمله می‌کنند. حمله‌ای که در نهایت موجب می‌شود یکی از جوانان در خون خود بغلتد و کشته شود، دیگری نیز ساعاتی بعد خودش را به کلانتری معرفی کند.

شامگاه سه‌شنبه، افسران کلانتری پنجتن خبر از وقوع مرگ مشکوک جوانی بیست و سه ساله دادند که در اثر اصابت چاقو و خونریزی شدید در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد جان باخته بود. بازپرس جنایی با شنیدن خبر این جنایت بلافاصله شبانه راهی بیمارستان شد تا پس از تحقیقات اولیه زمینه شناسایی متهم به قتل را فراهم کند.

قاتل تسلیم شد

قاضی صادق صفری هنوز در مسیر بیمارستان بود که افسران کلانتری پنجتن در تماس بعدی اعلام کردند که متهم به قتل، خودش با پای خودش به کلانتری آمده و ضمن تسلیم چاقویی که با آن دیگری را کشته، خود را تسلیم قانون کرده است.
با اعلام این گزارش مسیر بازپرس جنایی به سمت کلانتری پنجتن تغییر کرد. با حضور تیم جنایی در کلانتری مشخص شد که متهم جوانی بیست و یک ساله است که خودش به قتل اعتراف کرده است.

یک توهین پیش‌پا افتاده

متهم در برابر مقام قضایی اعتراف کرد که او با مقتول وارد نزاع شده و این فرد را با ضربات چاقو به قتل رسانده و متواری شده است. متهم در برابر پرسش‌های تخصصی مقام قضایی اعلام کرد که پیش‌تر مقتول را می‌شناخته و با او اختلافاتی حل نشده داشته است تا اینکه شامگاه سه‌شنبه وارد کافه‌ای غیرمجاز در منطقه پنجتن می‌شود – این کافه زیرزمینی در حیاط یک خانه ایجاد شده و پشت در‌های بسته به مشتریانش سرویس می‌داده است- که چشمش به مقتول می‌افتد. او با همه احوال‌پرسی می‌کند و بی‌توجه به جوان دیگر در گوشه‌ای می‌نشیند.

متهم به قتل مدعی شد که جوان بزرگ‌تر همین که چشمش به او افتاده با لهجه لاتی او را صدا زده و گفته: «بیا اینجا پسر جان» همین خطاب بی‌ادبانه، اختلاف قدیمی آنها را شعله‌ور می‌کند و آنها با هم دست به یقه شده و دعوا می‌کنند. اما صاحب کافه و اطرافیان، آنها را در میان انبوهی از فحش‌های رکیک ریز و درشت جدا می‌کنند و ظاهرا دعوا تمام می‌شود.

ادامه نزاع در خیابان

اما خشم یکی از این جوان‌ها همچون آتش زیر خاکستر، هنوز شعله‌ور بود. ساعتی بعد که یکی از طرف‌های دعوا از کافه رفته بود، فرد دیگر نیز ترک موتور یکی از دوستانش کافه را ترک می‌کند. او در حالی در منطقه پنجتن در حال دور زدن بوده که دوباره چشمش به همان جوان کافه‌نشین می‌افتد.

پسر جوان از موتور پایین می‌پرد و برای تسویه‌حساب، خودش را به جوان دیگر می‌رساند و دوباره دعوایشان آغاز می‌شود، البته با این تفاوت که هر دو چاقو در جیب داشته و با هم وارد نزاعی خونین می‌شوند تا جایی که جوان بیست و سه ساله با ضربات چاقوی جوان بیست و یک ساله روی زمین می‌افتد و در خون خود غوطه‌ور می‌شود. ضارب نیز با دیدن این صحنه متواری می‌شود.

متهم به قتل در پاسخ به مقام قضایی که پرسید چرا چاقو همراهت بوده است، مدعی شد که زورگیری از منطقه ما زیاد است و ما برای دفاع از خود و پیشگیری از زورگیری‌ها همه چاقو همراهمان داریم.

با ثبت اظهارات متهم و در ادامه معاینات جسد از سوی قاضی ویژه قتل دادسرای مشهد پیکر مقتول برای روشن شدن علت اصلی مرگ راهی پزشکی قانونی شد و تحقیقات جنایی در این پرونده ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->