تعریف ۸۱ پروژه زودبازده برای محلات منطقه ۷ شهرداری مشهدمقدس اعمال تخفیف ۲۲درصدی درصورت پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: دوره ششم شورا نیاز به هفت ساله شدن ندارد، این یک مطالبه مردمی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد شهرداری بانی پویش‌های فرهنگی | نگاهی به عملکرد موفق پویش «نذر من» در مشهد افزایش مازوت سوزی با کاهش گاز تحویلی به نیروگاه توس مشهد برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد
سرخط خبرها

رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد: ۴۰ درصد اعتبارات عمرانی به حاشیه شهر اختصاص پیدا کرده است

  • کد خبر: ۲۳۲۱۹۸
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵
  • ۱
رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد: ۴۰ درصد اعتبارات عمرانی به حاشیه شهر اختصاص پیدا کرده است
رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد گفت: در سال سوم مدیریت شهری از ۲۷ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی حداقل ۴۰ درصد به حاشیه شهر اختصاص پیدا کرده و بیش از ۵۰ درصد اعتبارات تخصصی کمیسیون‌ها نیز به حاشیه شهر اختصاص دارد. 

به گزارش شهرآرانیوز، ابراهیم علیزاده امروز، ۱۷ خردادماه، در آغاز مراسم عملیات اجرایی مجموعه آبی رسالت، بهره‌برداری رسمی از دوربرگردان شهید میرزایی و افتتاح ۳۳ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی و فضای سبز در منطقه ۳ شهرداری مشهد اظهار کرد: نگاه و رویکرد ما در شورای ششم این بوده که شیب اعتبارات را به سمت حاشیه شهر سوق دهیم.

وی افزود: تا جایی که توانستیم سعی کردیم این مسیر را در جهت ارتقا اعتبارات طی کنیم. از جمله اینکه اعتبارات عمرانی در منطقه سه نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود ۵۰۰ درصد افرایش داشته است. مجموعه آبی رسالت سومین پروژه آبی شهرداری مشهد است که در امروز کلنگ‌زنی می‌شود. 

علیزاده ادامه داد: امسال حدود هفت زمین ورزشی چمنی ایجاد شده که در این مجموعه‌ها نیاز‌های اولیه ورزشی مورد توجه قرار می‌گیرد. تلاش ما این بوده که تنوع پروژه‌ها را داشته باشیم. در مناطق حاشیه شهر در بارندگی‌های اخیر آب‌افتادگی نداشتیم، زیرا اعتبارات را زیر خاک بردیم و برای کانال، جوی و ... هزینه کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد بیان کرد: با توجه به اعتبارات امسال برای منطقه سه، انتظار داریم هر ماه کلنگ‌زنی داشته باشیم. در زمینه پارک‌ها خلا داریم، اما با وجود کمبود زمین کار را رها نکردیم و امسال احداث ۶ پارک محلی و فاز دو بوستان بهار در برنامه اعتبارات منطقه دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: گرچه فاصله چند ۱۰ ساله‌ای در زمینه اعتبارات حاشیه شهر وجود داشته و کمتر اعتبارات تزریق شده، اما در تلاش هستیم اقدامات را به سمتی ببریم که فاصله کمتر شود. از ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی شهر مشهد در سال اول ۴۰۰۰ میلیارد و در سال دوم از ۲۰ هزار میلیارد تومان بیش از ۴۰ درصد به حاشیه شهر اختصاص پیدا کرد.

علیزاده اضافه کرد: در سال سوم نیز از ۲۷ هزار میلیارد تومان حداقل ۴۰ درصد اعتبارات اختصاص یافته است. بیش از ۵۰ درصد اعتبارات تخصصی کمیسیون‌ها نیز به حاشیه شهر اختصاص دارد. در زمینه اعتبارات دولتی نیز باید میزان مناسبی در نظر گرفته شود تا بتوانیم دغدغه مقام معظم رهبری و شهید رئیسی نسبت به حاشیه شهر را رفع کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم عملیات اجرایی مجموعه آبی رسالت، بهره‌برداری رسمی از دوربرگردان شهید میرزایی و افتتاح ۳۳ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی و فضای سبز در منطقه۳ با حضور حجت‌الاسلام پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، قلندرشریف شهردار مشهد مقدس، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری در مسجد جوادالائمه(ع) برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جواد س یدآبادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
0
0
سلام از زحمات شهرداری‌های مشهد کمال تشکر راداریم فقط از شهردار محترم منطقه ۲ مشهد خواهشمندم تکلیف همین زمین‌ها ی توس ۶۳ که حدود ۲۵ سال از بلا تکلیفی آن می‌گذرد را روشن کند واجازه تفکیک آن رابدهد که مشکل هزاران انسان بی خانمان روشن دهد وهم ما را از شر ارازل واوباش این منطقه خواس کند چون بزرگترین دروازه شهر تاریخی است وحید است که به این صورت بماند کمال تشکر را از شهردار زحمت کش این منطقه را داریم اهالی توس
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->