چرخ گوشت دست کودک دو ساله را بلعید یارانه خرداد ۱۴۰۳ برای دهک‌های چهار به بالا واریز شد زن ۶۰ ساله شوهرش را آتش زد دستگیری اعضای گروه ۲۹ نفره شیطان پرستی در شیروان دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با استاندار خراسان رضوی دیدار کرد در شهرستان مشهد کمبود مدرسه داریم بارش باران در محور‌های مشهد، نیشابور و تربت حیدریه (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) شمار جان‌باختگان ایرانی در حج تمتع به ۱۴ نفر رسید (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) بعد از غذا، چای و شیرینی بخوریم؟ | به این شرط بعد از خوردن غذا بخوابید بیست‌وششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز خراسان‌رضوی در مشهد برگزار شد کشف ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان‌رضوی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) طلا‌های اهدایی مرد به زن هِبه و قابل‌استرداد است از قند و شکر دوری کنید وزیر آموزش‌وپرورش: در ۳۳ ماه خدمت شهید رئیسی، ایران به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل شد خراسان‌رضوی در مسیر تبدیل‌‌شدن به قطب تجهیزات پزشکی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | وقوع بارش‌های رگباری و وزش باد شدید مصرف چه دارو‌هایی در گرما خطرناک است؟ ابتلای ۴۵ درصد مردم کشور به کبد چرب
سرخط خبرها

جسد دختر ۱۷ ساله خرم آبادی پیدا شد

  • کد خبر: ۲۳۲۳۰۷
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
جسد دختر ۱۷ ساله خرم آبادی پیدا شد
روز گذشته در پی درخواست خانواده دختری خرم آبادی مبنی بر گم شدن دخترشان، تیم‌های امداد و نجات هلال و احمر به منطقه اعلام شده اعزام شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل هلال‌احمر لرستان گفت: جسد دختر گمشده توسط تیم‌های جستجوی جمعیت هلال احمر خرم آباد پیدا شد.

محمد قدمی بیان کرد: روز گذشته در پی درخواست خانواده دختری مبنی بر گم شدن دخترشان، تیم‌های امداد و نجات به منطقه اعزام و عملیات جستجو تا امروز بعد از ظهر که جنازه این دختر پیدا شد، ادامه داشت.

وی افزود: این دختر ۱۷ ساله از منزلشان در منطقه مطهری خارج شده بود، که آخرین مقصدش منطقه کمالوند بود و متاسفانه بعد از ظهر امروز جسدش پس از گذشت سه روز در ارتفاع بالادست اردوگاه کمالوند خرم آباد، با راهنمایی افراد محلی و با استفاده از پهباد این جمعیت پیدا شد.

مدیرعامل هلال احمر لرستان تاکید کرد: ۲ تیم خودرویی و یک تیم موتوری با فرماندهی رئیس جمعیت هلال احمر خرم‌آباد در این عملیات شرکت داشتند و جسد متوفی با حضور پلیس آگاهی به پایین منتقل شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->