برخورد قطار با دختر ۱۷ ساله+ جزییات تصادف کامیون و پژو در مشهد ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت (۲ تیرماه ۱۴۰۳) محدوده جغرافیایی ثبت‌نام مدارس تغییر کرد عمل جراحی خارج‌کردن ساچمه از مغز مامور نیروی انتظامی با موفقیت انجام شد دستگیری شرور عربده کش در خیابان پاسداران (۲ تیرماه ۱۴۰۳) بازداشت ۷ متهم در خصوص گروگان‌گیری ۱۴ میلیاردتومانی | آدم‌ربایان جسد مقتول را مثله کردند! کدام غذاها عامل اضطراب هستند؟ رفع توقیف هشت هزار خودرو متخلف در زمینه کشف حجاب سلاخی زن و مرد جوان مقابل چشمان فرزند سه ساله به دست مرد همسایه (۲ تیر ۱۴۰۳) سیلاب راه ارتباطی ۱۴ روستا در خراسان رضوی را مسدود کرد (۲ تیر ۱۴۰۳) قتل خونین برادر در رختخواب| قاتل روانی با پلیس تماس گرفت تنور داغ خرید در صفحات اینستاگرامی استاد دانشگاهی که تبدیل به سارق معتاد شد! قبل از عمل‌های زیبایی از نظام پزشکی استعلام بگیرید یک شرکت هرمی در مشهد شناسایی شد| دستگیری ۱۱ متهم (۲ تیر ۱۴۰۳) با این کار‌ها صد سال عمر کنید اگر تنها زندگی می‌کنید مراقب این چند مورد باشید کاشت رایگان حلزون شنوایی برای دو هزار کودک در دولت سیزدهم نرخ باروری در کشور‌های ثروتمند چه میزان است؟ فرمانده مرزبانی انتظامی از پایش اپتیکی و الکترواپتیکی مرز‌های کشور به صورت شبانه‌روزی خبرداد
سرخط خبرها

کشف جسد در بیابان‌های منطقه الهیه مشهد

  • کد خبر: ۲۳۲۱۷۹
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
  • ۱
کشف جسد در بیابان‌های منطقه الهیه مشهد
محلی که جسد افتاده بود، نه در دیدرس شهروندان بود و نه محل رفت و آمد، همین موضوع موجب شده بود زمانی شهروندان متوجه افتادن جسد در بیابان‌های انتهای الهیه، پنجاه متر دورتر از آخرین آسفالت بولوار مهدیه بشوند که بوی فساد نعشی، آنها را به محل کشانده و با جسد متورم یک جوان روبه‌رو شده بودند.

به گزارش شهرآرانیوز، با اعلام کشف یک جسد در بیابان‌های مقابل مهدیه ۳۱، در انتهای الهیه، مأموران انتظامی به محل رفته و با جسد فردی روبه‌رو شدند که با وجود فساد شدید نعشی قابل شناسایی نبود. بلافاصله موضوع مرگ مشکوک به بازپرس جنایی اعلام شد.

قاضی صادق صفری بلافاصله راهی محل شد. ظواهر نشان‌دهنده آن بود که این فرد پیش از جان‌باختن، لباس‌های کامل به تن داشته تا جایی که مدارک هویتی درون جیب‌هایش بوده و حتی گوشی تلفن همراهش نیز کنارش روی زمین افتاده است.
بررسی‌های صحنه هیچ اثری از درگیری در محل را نشان نمی‌داد و هیچ‌گونه جراحتی روی تن جان‌باخته مشاهده نشد. اما به دلیل فساد شدید نعشی این پیکر قابل شناسایی نبود و تنها مدارک شناسایی، هویت او را نشان می‌داد.

یکی از موضوعات مهم که می‌توانست جنایی بودن پرونده را نشان دهد، جابه‌جایی احتمالی پیکر پس از مرگ بود، اما آثاری در این زمینه نیز کشف نشد. تحقیقات ادامه یافت و موضوع چرایی افتادن جسد در این مکان به نحوی که هیچ کس آن را ندیده است، همچون یک معما همچنان خودنمایی می‌کرد. قاضی صفری پس از فاصله‌گرفتن از پیکر خود را به حاشیه بولوار مهدیه رساند، جایی که معمولا خانواده‌ها عصر‌ها برای تفریح در آنجا حاضر می‌شدند، از این محل به هیچ عنوان پیکر متوفی دیده نمی‌شد. 

از سویی هیچ تلاشی برای دفن کردن جسد یا ریختن نخاله و... روی پیکر دیده نمی‌شد، چون لباس‌ها مرتب بود. در ادامه با حضور کارشناسان پزشکی قانونی تخمین زده شد که ۴۸ ساعت از مرگ این جوان می‌گذرد، هرچند پیکر متوفی برای شناسایی علت فوت به پزشکی قانونی استان انتقال یافت، اما نبود هیچ مدرک محکمه‌پسندی که نشان دهد این فرد در پی یک جنایت به قتل رسیده است، جنایی بودن این پرونده را بسیار ضعیف کرد. تحقیقات درباره این مرگ مشکوک تا روشن‌شدن علت اصلی مرگ ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سمیرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
0
0
ادامه خبر به کجا رسید؟شلوارکاملا پاره ست شما نوشتید لباسهایش سالم است نتیجه ی این خبر رو کجا میشه خوند؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->