فرمانده نیروی قدس سپاه: شهید امیرعبدالهیان صدای رسای مقاومت بود انصراف علیرضا زاکانی از ادامه رقابت انتخاباتی (۷ تیر ۱۴۰۳) نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان: آرای مردم را حق‌الناس می‌دانیم و از آنها پاسداری می‌کنیم ۶۳ شعبه آماده اخذ رأی از مردم شهرستان طرقبه شاندیز در روز انتخابات است مشهد با ۱۹۲۰ شعبه اخذ رای، بیشترین شعب را در خراسان رضوی دارد | نتایج انتخابات به صورت متمرکز از طریق وزارت کشور اعلام می‌شود ادارات ثبت‌احوال سراسر کشور در روز انتخابات، فعال هستند وزیر کشور: تعرفه‌های انتخابات به سراسر کشور ارسال شد سرافرازی یعنی مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح | نگاهی به بیانات رهبری درباره انتخابات از ۱۴ خرداد تا ۵ تیرماه استاندار خراسان‌رضوی: استخدام در نظام جمهوری اسلامی با بقیه نظام‌ها متفاوت است استخدام بیش از ٢٠ هزار نفر طی دو سال اخیر در دستگاه‌های مختلف دولتی در خراسان‌رضوی من به سیدابراهیم رئیسی رأی می‌دهم دعوت شورای اسلامی شهر مشهد از مردم برای شرکت در انتخابات رئیس‌پلیس فتا از رصد عدم تبلیغات ستاد‌های انتخاباتی در فضای سایبر از ساعت ۸ صبح امروز خبر داد ۲ مدرک هویتی شناسنامه یا کارت ملی برای رای دادن مجاز است پایان مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه (۷ تیر ۱۴۰۳) مشهد کانون انتخابات در آخرین روز تبلیغات ریاست‌جمهوری + فیلم پیش بینی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ براساس نظرسنجی ایسپا (۶تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حمله راکتی گردان‌های قسام به مجموعه نظامی صهیونیستی

  • کد خبر: ۲۳۲۳۶۵
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
حمله راکتی گردان‌های قسام به مجموعه نظامی صهیونیستی
القسام از حمله راکتی به یک مجموعه نظامی صهیونیستی و کشته و زخمی کردن آنها خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که با راکت «تی. جی. بی» چند نیروی نظامی صهیونیستی که در منزلی در دیرالبلح واقع در مرکز غزه پناه گرفته بودند را هدف قرار داده است.

القسام اعلام کرد که نیرو‌های صهیونیستی موجود در این منزل کشته و یا زخمی شدند.

شاخه نظامی حماس تاکید کرد که یک بالگرد صهیونیستی به منطقه آمده و کشته‌ها و زخمی‌ها را به جای دیگری منتقل کرد.

پیش از این سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب اعلام کرد که یک نظامی این رژیم در جریان عملیات نیرو‌های مقاومت فلسطین در غزه به هلاکت رسیده است.

دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، مدعی شد: نیرو‌های ما در مرز غزه در گذرگاه کرم ابوسالم از یک عملیات بزرگ جلوگیری کردند.

وی افزود: یک گروه از ورودی یکی از تونل‌های خود در مرز غزه بیرون آمدند و با نیرو‌های ما درگیر شدند و در جریان این درگیری یکی از نظامیان ما کشته شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که نظامیان این رژیم در رفح در حال تخریب تونل‌های حماس هستند.

هاگاری اشاره‌ای به زمان دقیق این عملیات نکرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

این رسانه‌ها پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیش‌تر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->