ترافیک سنگین در محدوده مجموعه شهید بهشتی، میدان جانباز و تقاطع خیام مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) اجتماع هواداران قالیباف در مشهد محدودیت ترافیکی ایجاد کرد (۶ تیر ۱۴۰۳) قطارشهری مشهد: در خردادماه امسال، بیش‌از ۷ میلیون و ۷۹۴ هزار سفر انجام شده است در خردادماه امسال، به بیش‌از ۲ میلیون زائر و مجاور در پایانه‌های مسافربری خدمت‌رسانی شده است شهروند خبرنگار | درخواست نصب نیمکت و سایبان برای ایستگاه اتوبوس رضا شهر در مشهد+ پاسخ اعمال‌قانون هزار و ۸۸۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۵نفر در تصادفات مصدوم شدند (۶ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای مشهد در آستانه هشدار آلودگی (۶ تیر ۱۴۰۳) زمین‌های رهاشده رباط طرق مشهد پارکینگ می‌شود ترافیک سنگین در چهار ضلع میدان‌های فردوسی، استقلال و جهاد | اتخاذ تمهیدات ترافیکی لازم برای حضور نامزد‌ها در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) بزرگراه‌های مشهد در مسیر اصلاح هندسی شهردار مشهد: خرید ۴۷۹ اتوبوس و مینی‌بوس در دستور‌ کار است یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس سرویس‌دهی رایگان دوچرخه‌های اشتراکی بایدو در مشهد به مناسبت عید غدیر تشکیل دبیرخانه دائمی نشست شهرداران کشور‌های عضو بریکس در مشهد مقدس  اطعام ۱۱ هزار نفر در روز عید سعید غدیر خُم در بوستان ملت مشهد اعمال‌قانون ۲۳۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار وکیل آباد، میدان استقلال و پیرامون حرم امام‌رضا (ع) (۴ تیر ۱۴۰۳) افتتاح برج پرچم در مشهد به‌مناسبت عید غدیرخم
سرخط خبرها

استاندار خراسان‌رضوی: به‌زودی از پروژه‌هایی به یاد و نام رئیس‌جمهور شهید باعنوان «یادگار ابراهیم» بهره‌برداری خواهد شد

  • کد خبر: ۲۳۰۹۶۵
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
استاندار خراسان‌رضوی: به‌زودی از پروژه‌هایی به یاد و نام رئیس‌جمهور شهید باعنوان «یادگار ابراهیم» بهره‌برداری خواهد شد
استاندار خراسان‌رضوی از بهره‌برداری پروژه‌هایی به یاد و نام رئیس‌جمهور شهید باعنوان «یادگار ابراهیم» در روز‌های آینده خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در مراسم آغاز عملیات اجرایی دهکده مدرن ورزشی شش‌هکتاری الهیه، بهره‌برداری از بوستان رحمانیه و ۴٣ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، ترافیکی و زودبازده که صبح امروز (۹ خرداد ۱۴۰۳) در منطقه الهیه مشهد برگزار شد، با اشاره به فاجعه پیش‌آمده برای رئیس‌جمهور و همراهان بیان کرد: از این بابت بسیار اندوهناک بوده و به طریق و مسلک باقی‌مانده از این بزرگان امیدوار هستیم و راه آن‌ها را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: ایران اسلامی و مشهد مقدس پرورشگاه شخصیت‌های بزرگی همچون شهید آیت‌الله رئیسی بوده و تداوم راه این شهدای بزرگ بسیار اهمیت دارد. خدمت، برای مردم و برای استحکام نظام مقدس اسلامی بسیار ارزشمند است.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه هر خدمتی جای افتخار دارد و از همه افرادی که در بخش‌های مختلف مشغول ارائه خدمات به مردم هستند، تقدیر و تشکر می‌کنم، ادامه داد: مردم ما بار‌ها ثابت کرده‌اند که قدر این خدمت را می‌دانند و ما نیز موظف هستیم که این خدمات را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه در خراسان‌رضوی بر این عزم هستیم که در ادامه راه شهدای گران‌قدر و به‌ویژه صاحب انقلاب، حضرت امام‌خمینی‌(ره) به مردم خدمت کنیم، این مسیر را ادامه دهیم و به آن افتخار کنیم، گفت: ما در آستانه سفر دوم ریاست‌جمهوری به استان بودیم و متأسفانه این فرصت پیش نیامد تا عقب‌ماندگی‌های در خراسان‌رضوی با حضور ایشان جبران شود.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به پروژه‌هایی که به‌زودی به یاد و نام رئیس‌جمهور شهید باعنوان «یادگار ابراهیم» بهره‌برداری از آن‌ها آغاز خواهد شد، گفت: بیش از یکصد عنوان پروژه و حدود ١۴۴ همت اعتبار در نظر گرفته شده بوده و این ادامه راه شهدا برای خدمت به مردم افتخار ماست. در کنار سلامت جسم، باید سلامت روح و روان را نیز مدنظر قرار دهیم و این امر مورد تأکید همه مسئولان است.

سردار نظری ادامه داد: موضوع ورزش در سطح خراسان‌رضوی جدی است و ظرفیت این کار را برای مسئولین و دستگاه‌ها فراهم کرده‌ایم؛ لذا باید مسئولان دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند تا مجموعه‌های ورزشی با قدرت بیشتری راه‌اندازی شود.

وی تأکید کرد: همچنین منابع ورزشگاه مجتمع ثامن‌الائمه(ع) تأمین شده و به‌عنوان یکی از یادگارهای دولت سیزدهم ماندگار خواهد شد. رمز موفقیت دستگاه‌های مختلف برای خدمت به مردم، همدلی و همکاری با دیگردستگاه‌هاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->