ثبت رایگان مبایعه‌نامه فروش ملک در سامانه خودنویس قیمت امروز انواع گوشی‌های موبایل در مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) | قیمت موبایل از ۶ تا ۱۰۸ میلیون تومان چک کاغذی تا ۳ سال آینده حذف می‌شود بازگشایی عمومی فضای تفریحی باغ آستان برای اولین بار؛ شعبه جدید کروژ در «باغ خاتون» افتتاح شد | درخشش در باغ امام‌رضا(ع) بازار بورس به انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳ چه واکنشی نشان داد؟ | دامنه نوسان سهام افزایش یافت حراج جدید سکه دوشنبه (۱۱ تیر) برگزار می‌شود + شرایط قیمت طلا و سکه در مشهد اعلام شد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش مبارزه با علف‌های هرز در خراسان‌رضوی پیش‌بینی رئیس اتحادیه طلا درباره قیمت سکه و طلا | وقت خرید رسیده است؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) زمان حراج سی‌وپنجم شمش طلا اعلام شد افزایش قیمت ارز‌های مبادله‌ای | دلار چند شد؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) قیمت طلا و دلار در اولین روز پس از انتخابات چند شد؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) نرخ بهره بین‌بانکی ثابت ماند + جدول (۹ تیر ۱۴۰۳) خشک‌سالی و سرمازدگی، کشت دیم محصولات زراعی خراسان‌رضوی را دچار چالش کرده است قیمت انواع خودرو‌های خارجی (۹ تیر ۱۴۰۳) اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد انواع خودرو‌های داخلی چقدر است؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) عرضه ۴۰ دستگاه کامیون در بورس کالا، فردا (۱۰ تیر ۱۴۰۳) دلار به پیروز انتخابات چه واکنشی نشان می‌دهد؟ قیمت امروز میوه در مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) | هندوانه کیلویی چند؟ هشدار به مستأجران | از انعقاد این قرارداد‌ها پرهیز کنید جزئیات پیشنهاد معافیت مالیاتی ۷۰ درصد از مشاغل و اصناف آخرین تحولات بازار سکه و طلا (۸ تیر ۱۴۰۳) برگشت وجه بیست میلیارد ریالی به شاکیان املاک در مشهد با ۱۰ موبایل پرفروش از برند‌های مختلف آشنا شوید + جزئیات و تصاویر (۷ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره‌بها مشخص شد | رقم‌های جدید روز‌های آینده به استان‌ها ابلاغ می‌شود
سرخط خبرها

پیش‌فروش محصولات سایپا از امروز ساعت ۱۰ + شرایط (۱۹ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۲۴۶۲
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
پیش‌فروش محصولات سایپا از امروز ساعت ۱۰ + شرایط (۱۹ خرداد ۱۴۰۳)
گروه خودروسازی سایپا در راستای افزایش عرضه محصولات خود به بازار، اقدام به پیش‌فروش محصولات برای متقاضیان طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده از ساعت ۱۰ روز شنبه (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) به مدت یک هفته تا شنبه (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بر همین اساس، متقاضیانی که در بهمن ماه سال گذشته اقدام به ثبت‌نام در این طرح کرده‌اند و اطلاعاتشان به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده ارسال شده است و پس از درج مشخصات خودروی فرسوده، حائز شرایط مشارکت در این طرح بوده‌اند، می‌توانند اقدام به ثبت‌نام برای خودرو‌های عرضه‌شده در این طرح کنند.

گروه سایپا در این طرح، خودرو‌های اطلس، شاهین با گیربکس اتوماتیک و کوییک GXR-L با رینگ آلومینیومی و ترمز ESC را عرضه کرده است که تحویل آن‌ها مهرماه سال جاری خواهد بود.

واجدان شرایط پس از دریافت پیامک از سوی گروه سایپا، می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://saipa.iranecar.com نسبت به انتخاب نوع خودرو، ثبت‌نام و واریز پیش‌پرداخت اقدام کنند.

پیش فروش محصولات سایپا از امروز ساعت ۱۰ + شرایط

گفتنی است آغاز فرایند ثبت‌نام پس از رؤیت و تأیید اقرارنامه امکان‌پذیر بوده و حداکثر مهلت تکمیل فرایند اسقاط و ارائه مدارک و مستندات لازم تا یک ماه قبل از موعد تحویل اعلامی (حداکثر تا پایان شهریور ۱۴۰۳) است و در صورت واریز وجه پیش‌پرداخت و عدم اقدام لازم برای اسقاط خودرو و اخذ تأییدیه فراجا و ستاد نوسازی در مهلت زمانی مذکور، ثبت‌نام و واریز وجه منتخبان باطل شده و مبلغ واریزی بدون پرداخت سود مشارکت و سود انصراف به حساب مشتری عودت می‌شود.

منبع: جهان صنعت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->