سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اکبر میثاقیان: امیدوارم خیلی زود یک نفر فوتبال مشهد را سامان دهد

  • کد خبر: ۲۳۲۵۲۳
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
اکبر میثاقیان: امیدوارم خیلی زود یک نفر فوتبال مشهد را سامان دهد
اکبر میثاقیان گفت: حق فوتبال مشهد بیشتر از شرایط فعلی است و باید یکی‌دوتا تیم لیگ‌برتری داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، اکبر میثاقیان، سرمربی تمام‌نشدنی فوتبال خراسان، باز هم طعم صعود را در فوتبال ایران چشید. میثاقیان که بیش از دو دهه قبل در نوشهر موفق شده بود، روز‌های شیرینی را برای شموشک رقم بزند و این تیم را به لیگ برتر برساند، حالا دوباره دست به کاری بزرگ زد.

میثاقیان در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص تیم فوتبال شهرداری نوشهر، اظهار کرد: تیم شهرداری نوشهر را شهرداری به‌خوبی کنترل و مدیریت کرده و به‌اندازه نیاز هزینه کرد. در نوشهر سال ۸۰ با تیم شموشک به لیگ برتر صعود کردیم و تاکنون که ۲۳ سال از آن روز‌ها می‌گذرد، وضعیت فوتبال آنجا مساعد نبود و در سطح متوسطی قرار داشتند. اما از روز اول هم‌قسم شدیم که تیم صعود کند.

وی افزود: صعود تیم از حفظ آن دشوارتر است به‌ویژه که لیگ دو واقعاً شرایط دشواری دارد. ۲۲ هفته صدرنشین بودیم و طی ۳ هفته آخر صدر جدول را از دست دادیم. در پلی‌آف به مصاف تیم شهرداری ماهشهر رفتیم که بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و خوشبختانه موفق شدیم از سد حریف خود بگذریم.

سرمربی تیم شهرداری نوشهر، ادامه داد: نوشهر یک شهر فوتبالی است و تماشاگران بسیار پرشور و هیجان برای تماشای بازی‌ها راهی ورزشگاه می‌شوند. شوروشعفی در شهر راه افتاده است؛ چراکه پیروزی مقابل ماهشهر شبیه رؤیا بود.

حق مشهد از فوتبال چقدر است؟

وی در خصوص فوتبال خراسان‌رضوی و مشهد گفت: زمان زیادی است که در مشهد نیستم. تیم‌های ابومسلم، پیام و پدیده در لیگ برتر خوش درخشیدند و حق فوتبال مشهد بیشتر از شرایط فعلی است. مردم مشهد و خطه خراسان مردمانی فوتبال‌دوست هستند و فوتبالیست‌های بااستعدادی ازجمله خداداد عزیزی، نیکبخت واحدی، رضا عنایتی و... مشهدی هستند. حق مشهد این است که یکی‌دوتا تیم لیگ‌برتری داشته باشد.

سرمربی تیم شهرداری نوشهر تصریح کرد: مشهد از نظر امکانات و... مانند اصفهان و خوزستان است. امیدوارم هرچه‌زودتر کارهای این فوتبال هم روی دور بیفتد و تعیین تکلیف شود تا هیئت فوتبالی روی کار بیاید که فوتبال مشهد را از وضعیتی که دارد، نجات داده و سروسامان دهد.

میثاقیان ادامه داد: هیئت فوتبال باید سریع‌تر مستقر شود. ما بهترین استادیوم‌های ایران را در مشهد داریم، اما وضعیت فوتبال به‌گونه‌ای نیست که مردم را شاد کند. امیدوارم فوتبال مشهد جانی دوباره بگیرد. آمادگی دارم که در کنار تیم فوتبال مشهد باشم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->