وصیت نامه شهید آیت الله آل هاشم منتشر شد | می دانم شهید می شوم مشارکت ۶۰۰ مکبر نوجوان و جوان در نماز‌های جماعت حرم مطهر رضوی مشهدالرضا(ع) آماده برگزاری جشن‌های باشکوه عید غدیرخم | جشن بزرگ عید غدیر در حرم امام‌رضا(ع) برگزار می‌شود جشن ازدواج ۱۱۴ زوج دانشجوی مشهدی در حرم امام‌رضا(ع) برگزار شد مردم و  خواص در  منطق حکومتی امام علی (ع) کتاب «عیدگاه» منتشر شد | بازسازی فضای تاریخی و بومی مشهد ویژه مخاطب نوجوان تبلور اندیشه‌های شریعتی، فراتر از ایران گفتاری از دکتر علیرضا واسعی در تحلیل وضعیت اجتماعی و سیاسی دوران امام علی‌النقی(ع) برپایی ایستگاه‌های نقاشی غدیر ویژه کودکان در حرم مطهر رضوی برگزاری ۵۰۰ جشن غدیر با همکاری مردم در مشهد بازگشت زائران بدحال از عربستان با اولین پرواز‌ها (یکم تیر ۱۴۰۳) چیستی عید غدیرخم در  تبیین پیامبراکرم‌(ص) بررسی شبهات مرتبط با «غدیر» | تلاش شکست خورده برای تحریف تاریخ میهمانی غدیر در ۳۰۰ شهر برگزار می‌شود ۱۰۰ هزار بوته و شاخه گل نذر عید ولایت شدند فضاآرایی ویژه حرم مطهر امام‌رضا(ع) به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم میراثبان نفائس خطی حرم رضوی | یادی از مرحوم میرزا مهدی ولایی، فهرست‌نگار کتابخانه حرم حرص پسندیده و ناپسند در اخلاق رضوی
سرخط خبرها

تشرف ۲۰۰ فرد سالمند و بی‌بضاعت به حرم امام‌رضا(ع)

  • کد خبر: ۲۳۲۷۲۴
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
تشرف ۲۰۰ فرد سالمند و بی‌بضاعت به حرم امام‌رضا(ع)
۲۰۰ سالمند و نیازمند از شهرهای نیشابور، گناباد و کوهسرخ به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، ۲۰۰ نفر از سالمندان و افراد بی‌بضاعت از نیشابور، گناباد و کوهسرخ، به درخواست سازمان بهزیستی خراسان‌رضوی و موافقت مدیرعالی حرم مطهر رضوی، راهی سفری یک‌روزه به بارگاه منور امام‌رضا‌(ع) شدند.

این عاشقان دلباخته، در ابتدای این برنامه روحانی، در مقابل ایوان باب‌الکاظم(ع) صحن پیامبر اعظم‌(ص) گرد هم آمدند و با نوای دلنشین مداحان اهل‌بیت‌(ع)، دل‌های خود را صفا بخشیدند.

سپس با شور و اشتیاق وصف‌ناپذیری، به سوی پنجره فولاد صحن گوهرشاد راهی شدند و با چشمانی اشکبار و قلبی سرشار از ارادت، به ضریح پُرنور امام‌رضا‌(ع) توسل جستند.

در ادامه این برنامه پرفیض، زائران در ویژه‌برنامه «فیض حضور» که به‌همت خادمان بخش گروه‌های زیارتی اداره پایگاه‌ها و نخبگان حرم مطهر تدارک دیده شده بود، شرکت کردند. در این محفل نورانی، سخنرانی دلنشین و توسل‌های پرشور، حال‌وهوایی آسمانی به این سفر معنوی بخشید.

سپس میهمان‌سرای حرم مطهر رضوی میزبان این عاشقان پر از روزی شد. طعام متبرک حضرت، برکت سفر را دوچندان کرد و خاطره‌ای شیرین و ماندگار در ذهن زائران به یادگار گذاشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->