ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

سید حسین حسینی بیرون از لیست استقلال؟

  • کد خبر: ۲۳۲۷۴۶
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
سید حسین حسینی بیرون از لیست استقلال؟
سید حسین حسینی تا الان موفق نشده برای حضور در لیست فصل بعد مدیران این باشگاه را متقاعد کند. دروازه‌بان استقلال در آستانه کنار گذاشته شدن از این تیم قرار گرفته است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، درحالی که مذاکرات مدیران باشگاه استقلال با بازیکنان جدید کلید خورده و برخی بازیکنان نیز در حال جمع بندی نهایی به جهت حضور در این باشگاه هستند، باشگاه استقلال پروژه تمدید قرارداد بازیکنان خودی را نیز پیش می‌برد.

با تعدادی از بازیکنان استقلال برای فصل بعد توافقاتی شده؛ هرچند که برخی دستمزدهای قابل توجهی پیشنهاد داده‌اند اما بعید است مدیران استقلال زیر بار بروند و احتمالا با افزایش معقول دستمزدها با آن‌ها تمدید خواهد شد.

اما دربین بازیکنانی که تا کنون به باشگاه فراخوانده شده‌اند تا مذاکراتی با آن‌ها انجام شود، اثری از سید حسین حسینی دیده نمی‌شود.

دروازه‌بان استقلال تا این لحظه در فهرست این باشگاه قرار نداردو مسئولان سراغ او نرفته‌اند. تحقیقات در این باره نشان می‌دهد مهم‌ترین دلیلی که سبب شده مسئولان باشگاه استقلال این دروازه‌بان را برای مذاکرات فرانخوانند اتفاقاتی است که در فصل پیش رخ داد.

حسینی در مقطعی بی دلیل وارد برخی حواشی شد و مصاحبه‌هایی انجام داد که برای باشگاه استقلال هزینه ایجاد کرد. به همین دلیل مسئولان باشگاه استقلال نگرانند که با تمدید قرارداد دوباره حسینی همان اتفاقات رخ داده و بی جهت برای استقلال حاشیه درست شود. 

درواقع مسئله مسئولان باشگاه استقلال با حسینی کاملا فنی است و این دروازه‌بان زمانی در فهرست تمدیدی‌ها قرار خواهد گرفت که بتواند مسئولان تیمش را بابت تکرار نشدن حواشی فصل پیش متقاعد کند. 

  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->