حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

روسیه و قطر، پرداخت رشوه به FIFA را تکذیب کردند

  • کد خبر: ۲۳۲۷۸
  • ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
روسیه و قطر، پرداخت رشوه به FIFA را تکذیب کردند
مقاماتی از این دو کشور با انتقاد شدید از آمریکا، ادعاهای مطرح شده مبنی بر پرداخت رشوه را تکذیب کردند.
به گزارش شهرآرانیوز، بعد از اتهامات مطرح شده به روسیه و قطر از سوی وزارت دادگستری آمریکا مبنی بر پرداخت رشوه به مقامات فیفا برای بدست آوردن میزبانی جام جهانی فوتبال، مقاماتی از این دو کشور با انتقاد شدید از آمریکا، ادعاهای مطرح شده مبنی بر پرداخت رشوه را تکذیب کردند.

 

 

روز دوشنبه این هفته وزارت دادگستری آمریکا با انتشار یک بیانیه روسیه و قطر را متهم کرد که برای بدست آوردن امتیاز میزبانی جام جهانی جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ به اعضای کمیته اجرایی فیفا رشوه پرداخت کرده‌اند. وزارت دادگستری آمریکا در سال ۲۰۱۵ هم اتهامات مشابهی را وارد کرده بود که در نهایت به استعفای سپ بلاتر رئیس وقت فیفا منجر شد.



با وجود اتهامات مطرح شده از سوی آمریکا، روسیه تاکید کرد که در مراحل تلاش برای کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ مرتکب هیچ تخلفی نشده است. دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین به خبرنگاران گفت:" روسیه حق میزبانی جام جهانی را کاملا قانونی بدست آورده. تصمیم فیفا برای اعطای میزبانی به روسیه به هیچ عنوان با رشوه اتخاذ نشده و ما این را قویا تکذیب می‌کنیم. روسیه بهترین جام جهانی تاریخ را میزبانی کرد و ما به این افتخار می‌کنیم. ما این اتهامات را در رسانه‌ها خوانده‌ایم و متوجه نشدیم که درباره چه چیزی صحبت می‌کند".

 

 

مقامات قطری هم انجام هر گونه خطا در روند تلاش برای دریافت امتیاز میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ را به شدت تکذیب کردند. بیانیه رسمی منتشر شده از طرف قطر در این باره گفت:" قطر اتهامات مطرح شده از سوی آمریکا را قویا تکذیب می‌کند. این اتهامات بخشی از یک پرونده قدیمی هستند که موضوع آن به روند تلاش برای کسب میزبانی جام‌های جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ برنمی‌گردد. با وجود سال‌ها اتهام‌زنی بی‌اساس، هیچ مدرکی منتشر نشده که نشان دهد قطر امتیاز میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ را به شکل غیراخلاقی یا با استفاده از روش‌هایی مخالف با قوانین فیفا بدست آورده است. قطر ادعا‌های مطرح شده در این باره را بی‌اساس می‌داند و با آن به شدت مخالف است".
 
منبع: ورزش‌سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->