سرخط خبرها

آخرین وضعیت «محمدعلی بهمنی» از زبان پزشک معالج

  • کد خبر: ۲۳۲۸۴۲
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
آخرین وضعیت «محمدعلی بهمنی» از زبان پزشک معالج
«محمدرضا هاشمیان» پزشک معالج استاد محمدعلی بهمنی توضیحاتی درباره آخرین وضعیت این شاعر پیشکسوت ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدعلی بهمنی، شاعر پیشکسوت و ترانه‌سرای نام‌آشنا، در اثر سکته مغزی در بیمارستان تندیس در جردن بستری است.

محمدرضا هاشمیان، پزشک معالج، در تازه‌ترین مطلبی که صفحه شخصی بهمنی در فضای مجازی منتشر کرده، توضیحاتی درباره آخرین وضعیت این شاعر ارائه کرده است.

هاشمیان با بیان اینکه حال استاد بهمنی رو به بهبود است، گفت: قرار شده است تا سی‌تی آنژیو مغزی در کنار دارو‌هایی که تجویز شده است، جهت بررسی بیشتر انجام شود. امیدوار هستیم تا ۴۸ ساعت آینده عمده آسیب‌هایی که ایجادشده کمتر شود و مداخلات جنبی نیز نیاز نباشد.

وی با بیان اینکه در چند ساعت گذشته حال استاد بهمنی بهتر شده است، افزود: با توجه به دارو‌هایی که از قبل مصرف می‌کرده است و دارو‌های جدیدی که تجویز شده، امیدواریم وضعیت ایشان تا ۴۸ ساعت آینده بهتر شود و بتوانیم فشارخون را کنترل کنیم که نه خیلی پایین بیاید و نه افزایش یابد و از نظر نورولوژی و عصبی بهتر شود.

محمدعلی بهمنی متولد سال ۱۳۲۱ در دزفول است و «باغ لال»، «در بی‌وزنی»، «گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود»، «این خانه واژه‌های نسوزی دارد»، «شاعر شنیدنی است»، «چتر برای چه، خیال که خیس نمی‌شود» و «من زنده‌ام هنوز و غزل فکر می‌کنم» از دفتر‌های شعر او هستند.

منبع: ایسکانیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->