یحیی عطیه الله، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها توافق یک ساله پرسپولیس با گولسیانی آزمون یک قدم نزدیک‌تر به سویا ستاره مشهدی ذوب آهن به تمرینات برگشت تیم ملی فوتبال ایران، بیستم جهان و دوم آسیا توافق حکیمی با پاری سن ژرمن توافق وینگر برزیلی تراکتور با گل گهر داستان شکایت پیچیده پرسپولیس و بیرانوند تمرکز نکونام روی خرید‌های دفاعی| چهار خرید داخلی فقط یکی مهاجم جدایی مرادمند از استقلال قطعی شد|مقصد بعدی کجا است؟ استقلال، پرسپولیس و ۴ بازی قبل از لیگ نخبگان مربی خارجی جدید در راه استقلال قراردادهای ویژه برای خارجی‌های استقلال حسن یزدانی به افتتاحیه المپیک نمی‌رسد؟ قلعه‌نویی و میثاقی در کنار هم! درخشش مهدی طارمی در اولین بازی با لباس اینترمیلان+ ویدیو گل و پاس گل سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس
سرخط خبرها

ستاره‌های سپاهان به دنبال راهی برای جدایی

  • کد خبر: ۲۳۳۰۰۹
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵
ستاره‌های سپاهان به دنبال راهی برای جدایی
باشگاه سپاهان دیگر خرید‌های آنچنانی نخواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه سپاهان در چند سال گذشته همواره بیشترین دستمزد‌ها را به بازیکنان خود داده است و همین مسئله باعث شده خیلی از بازیکنان این تیم فقط به خاطر مسائل مالی راهی اصفهان شوند. موضوعی که در عدم موفقیت این تیم در این سال‌ها تاثیر بسزایی داشته است. اما برای فصل بعد دیگر خبری از پرداخت‌های آنچنانی نخواهد بود. به خاطر همین هم بازیکنان آزاد این تیم از جمله زکی پور، کریمی و... هنوز حاضر به تمدید قرارداد نشده اند.

ضمن اینکه برخی نفرات از جمله رضاییان، اسدی، احمدزاده و... قراردادشان به شکلی است که نیاز به رضایت طرفین و توافق مالی دارد. آنها دنبال دستمزد‌های سنگین و افزایش چشمگیر قراردادشان هستند، اما مدیریت جدید باشگاه سپاهان به این موضوع چراغ سبز نشان نداده است. با این شرایط بعد از اینکه فصل برای سپاهان در جام حذفی هم به پایان رسید باید منتظر اخبار داغ از این باشگاه بود. هر چند ممکن است در صورت آسیایی شدن سپاهان یکسری سیاست‌ها در این باشگاه تغییر کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->