کار سخت رئال و بارسا در هفته اول لالیگا بالاترین دستمزد باشگاه استقلال در جیب مهرداد محمدی پرسپولیس روی گسل زلزله | بیرانوند و پورعلی گنجی به سیم آخر زدند + عکس بلاتکلیفی نیمکت استقلال سپاهان و خیبر به دنبال جذب وحید امیری ایران‌گردی با فینال جام حذفی | میزبانی خرمشهر از یاد‌ها رفت خداحافظی اسماعیلی فر با هواداران پرسپولیس + عکس ضمانت اجرایی افق ۱۴۱۴ چیست آقای جلالی؟ واکنش میثاقی به صحبت‌های فردوسی پور + فیلم ساعت فینال جام حذفی تغییر کرد تاریخ و ساعت بازی ایران و آمریکا در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ | برای اعاده حیثیت امیری در انتظار انتخاب سرمربی تاریخ و ساعت بازی پرتغال و جمهوری چک در یورو ۲۰۲۴ | لحظه‌شماری برای آغاز آخرین نمایش کریس تراکتور همچنان به دنبال ستاره های پرسپولیس آمادگی رفیعی و امیری برای تمدید قرارداد با پرسپولیس پرسپولیس مجبور شد قید گولسیانی را بزند تردید پرسپولیس درباره توافق با هر گزینه خارجی قرارداد بیرانوند با پرسپولیس در شرایط فسخ! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فرانسه و اتریش در یورو۲۰۲۴| خروس‌های نه چندان مقتدر نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بلژیک و اسلواکی در یورو۲۰۲۴| شکست دی‌بروینه!
سرخط خبرها

احتمال جدایی یامگا و ۱۱ بازیکن استقلال

  • کد خبر: ۲۳۳۸۳۰
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
احتمال جدایی یامگا و ۱۱ بازیکن استقلال
بلاتکلیفی کوین یامگا و ۱۱ بازیکن دیگر نکته مهمی است که این روز‌ها توجه‌ها را جلب کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کدام بازیکنان می‌مانند، کدام بازیکنان می‌روند؟ این مهم‌ترین سوالی است که از لحظه به صدا درآمدن سوت پایان لیگ میان هوادارن استقلال پرسیده خواهد شد. پاسخ دادن به این سوال همواره با گمانه‌زنی همراه است و برخی با حدسیات خود به این سوال پاسخ می‌دهند. اما به هرحال اطلاع رسانی‌ها در این خصوص به واقعیت هم نزدیک است و تعدادی از نام‌ها که مطرح می‌شوند قطعا در فهرست فصل بعد استقلال قرار ندارند. اما برخی بازیکنان هم هستند که باشگاه استقلال به مرور زمان تکلیف آنها را روشن خواهد کرد.  

درسال‌های اخیر حتی سابقه داشته بازیکنی تا یک روز مانده به پایان نقل و انتقالات در تمرین استقلال بوده، اما درنهایت در فهرست قرار نگرفته است و برعکس آن نیز ممکن بوده و بازیکنانی بودند که تا روز پایانی نقل و انتقالات حتی نامی از آن برده نشده به ترکیب تیم اضافه شده است.

در نقل وانتقالات پیش رو نیز برخی بازیکنان قطعا از فهرست خارج خواهند شد و برخی بازیکنان نیز وضعیتی نامشخص و به قول معروف بینا بین دارند و روشن نیست که سرنوشتی درانتظارشان خواهد بود.


اگر بخواهیم درباره اینکه کدام بازیکنان در نقل و انتقالات پیش رو وضعیتی نامشخص دارند، اسامی را کنار هم قطار کنیم باید این نام‌ها را در کنار هم قرار دهیم:

۱: آرش رضاوند (گفته شده اولویت استقلال درخط میانی نیست و هولدینگ علاقه‌ای به تمدید با او ندارد)

۲:سامان تورانیان (علاوه برحردانی دو گزینه مطرح برای پست دفاع راست مورد نظرهستند و تداوم حضوراین بازیکن قطعی نیست)

۳:امیرعلی صادقی (جواد نکونام فصل پیش اعتقادی به او نداشت و شاید خودش راضی به ادامه حضور نباشد)

۴:محمد حسین زواری (ازمعدود بازیکنانی است که می‌توان گفت قطعا درلیست استقلال نیست)

۵: پیمان بابایی (فصل پیش فقط یک گل زده و آمار قابل قبولی ندارد)

۶:آرمان رمضانی (این مهاجم هم فصل راضی کننده‌ای پشت سرنگذاشته واحتمال جدایی‌اش زیاد است)

۷: امید حامدی‌فر (جزوبازیکنانی است که باشگاه روی تمدید قرارداد با او به جمع بندی نرسیده است)

۸: زبیرنیک نفس (به شرط کاهش دستمزد درلیست می ماند)

۹: جعفرسلمانی (درپست او جلالی حضوردارد و باشگاه به دنبال یک گزینه جانشین با آمادگی و شرایط سنی بهتراست)

۱۰: میلادفخرالدینی (عملکرد قابل قبولی نداشته و به احتمال زیاد از لیست کنار می‌رود)

۱۱: محمدرضا خالدآبادی (قصد دارد جایی برود که بازی کند و البته مسئله سربازی‌اش هم مطرح است)

۱۲: کوین یامگا (اگرمشکل بینایی‌اش حل نشود، از استقلال کنار گذاشته خواهد شد)

*درمیان این بازیکن کوین یامگای فرانسوی هم وجود دارد که با تمام علاقه‌ای که باشگاه استقلال و هواداران به این بازیکن داشتند، اما به دلیل شرایط خاصی که برایش ایجاد شد، به احتمال زیاد از فهرست فصل آینده خارج خواهد شد. در میان اسامی که ذکر شد قطعا بازیکنانی هستند که به کار استقلال خواهند آمد، اما کدام از این بازیکنان مسائلی دارند که اگر حل نشود آنها نیز در میان جدا شده‌های قطعی قرار خواهند گرفت. به هرشکل وضعیت این ۱۲ بازیکن در استقلال نامشخص است و باید دید در روز‌های آتی باشگاه استقلال چه تصمیمی برای آنها اتخاذ خواهد کرد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->